Proizvodi bez dima činili su gotovo trećinu ukupnog neto prihoda Philip Morris Internationala. U regiji EU neto prihodi od bezdimnih proizvoda iznosili su više od 40 posto ukupnih prihoda

Philip Morris International objavio je da su neto prihodi od bezdimnih proizvoda za 2022. godinu iznosili 32,1 posto ukupnih prihoda. Tržišni udio uložaka za grijanje duhana na tržištima na kojima je dostupan proizvod IQOS porastao je za 1,1 postotni bod na 8,0 posto.

Neto prihodi tvrtke porasli su za 7,7 posto, prvenstveno potaknuti rastom ukupnih isporuka od 3,2 posto (što je druga uzastopna godina rasta), kontinuiranim prelaskom s cigaretama na bezdimne proizvode te povoljnim cjenovnim utjecajem. Porast isporuka duhanskih umetaka za grijanje od 21,5 posto, djelomično kompenziran nižim prihodima od prodaje proizvoda, rezultirao je rastom neto prihoda od bezdimnih proizvoda za 18 posto.

– Unatoč zahtjevnom poslovnom okruženju u 2022. godini, kao posljedici rata u Ukrajini te pritisak na opskrbne lance i inflatornog pritiska, ostvarili smo snažne rezultate tijekom cijele godine, predvođeni konstantnim rastom IQOS-a i izvrsnim rezultatima u kategoriji zapaljivog duhana. proizvoda – kazao je Jacek Olczakdirektor tvrtke.

Od 31. prosinca 2022. godine, bezdimni proizvodi PMI-ja prodaju se na 73 tržišta. Ukupan broj korisnika IQOS-a na kraju zadnjeg kvartala iznosio je 24,9 milijuna, od kojih je otprilike 17,8 milijuna prešlo na IQOS i prestalo pušiti.

– Daleko smo odmakli na putu da postanemo tvrtka bez dima jer su proizvodi bez dima već prošle godine činili trećinu našeg neto prihoda. Akvizicijom tvrtke Swedish Match i sklopljenim ugovorom o potpunom preuzimanju IQOS-a u SAD-u od travnja 2024. godine, u 2022. godini uspjeli smo ostvariti dva ključna koraka u transformaciji prema budućnosti bez dima iu dobroj poziciji smo ubrzali ovu transformaciju. U 2023. godinu ulazimo kao svjetski lider u segmentu bezdimnih proizvoda, s dva brenda IQOS i ZYN i kontinuiranim inovacijama u našem portfelju bezdimnih proizvoda – naglasio je Olczak.

U regiji Europske unije neto prihodi od bezdimnih proizvoda premašili su 40 posto ukupnih prihoda za prošlu godinu.

U četvrtom kvartalu PMI je zabilježio porast udjela duhanskih umetaka za grijanje za 2,4 postotna boda, koji je dosegao 8,8% ukupnog volumena industrije cigareta i duhanskih umetaka za grijanje u Europskoj uniji, uz blago povoljan utjecaj zbog kalendarskih faktora.

– Ostvarujemo brz napredak u našoj mjeri da sve cigarete koje prije zamijenimo proizvodima bez dima utemeljenja na znanstvenim dokazima. Uz odgovarajuću potporu društva i vlada to se u nekim zemljama može dogoditi već za 10 do 15 godina. Promjena može doći puno brž

Više o temiIzvor: Leadermedia.hr