Digitalizacija spora napreduje u automobilskoj industriji, no to bi se moglo promijeniti s alatom Chiriboo, iza kojeg stoji, između ostalih, Juraj Šebalj. Ova platforma, naime, omogućuje jednostavnu prezentaciju i prodaju, odnosno kupnju, automobila.
Chiriboo, prvi regionalni digitalni alat za kupnju automobila, nakon tri mjeseca eksperimentalnog rada pušten je u javnost. Chiriboo u svojoj bogatoj bazi ima cijene, fotografije, tehničke podatke i sastav opreme za više od 3000 modela dostupnih na našem tržištu.
Iz Chiriboo-a, kojeg su pokrenula poznata imena automobilske, financijske i developerske scene – Juraj Šebalj, Darin Janković, Marko Stojaković, Mladen Herceg, Damir Škrtić…, navode nekoliko prednosti ovog alata. Kažu da je jedinstven zato što je pretraga modela uz pomoć inteligentne “Tražilice” jednostavna, jer pametna “Usporedilica” omogućuje usporedbu različitih modela, zato što je moguće pronaći automobil po osobnim preferencijama te zato što Chiriboo već sada ima bazu automobila spremnih za brzu isporuku.
“U ovom trenutku korisnici mogu koristiti Chiriboo alat potpuno besplatno, au skoroj budućnosti ponudit ćemo i uslugu pronalaženja najbolje ponude prema određenim korisničkim kriterijima”, kažu.
Chiriboo je virtualna adresa koja će spajati svoje korisnike s trgovcima automobila, auto kućama, financijskim servisima, osiguravateljima, a ponuda će se neprestano širiti na sve domene mobilnosti.
Više o temiIzvor:Poslovni.hr