Zalando, jedna od vodećih europskih online platformi za modu i lifestyle, te inovativna modna kuća Paco Rabanne, lansiraju kapsulu za proljeće/ljeto 23. Sa svojom vizualnom fuzijom živih tonova i dinamičnog dizajna, cilj kapsule je potaknuti osjetila – vid, dodir i zvuk – kroz upotrebu hrabrih boja. Svaki je komad pažljivo osmišljen i izrađen kako bi pružio užitak emocijama i poboljšao osjetilno iskustvo, pozivajući nositelje da probude svoja osjetila i oslobode svoju šarenu stranu.

Kapsula Paco Rabanne x Zalando sastoji se od 40 komada: 20 konfekcijskih kombinacija, 17 modnih dodataka i tri stila obuće, inspirirana najvećim uspješnicima Paco Rabannea, koji utjelovljuju kultni dizajn modne kuće. Upotreba metala i izbor inovativnih krojeva pomiješanih s jakim ljetnim bojama snažni su elementi kapsule.

Paco Rabanne x Zalando

Ikonični komadi Paco Rabanne

Suradnja između Zalanda i Paco Rabannea slavi novu generaciju luksuznih potrošača kroz kapsulu koja sadrži 40 komada, uključujući kultne Paco Rabanne torbe s lancem, suknje inspiriranim diskom, topove i haljine u hrabrim bojama. Kapsula Paco Rabanne x Zalando oživljava kroz slike kampanja u kojima glume nova generacija talenata, francuska pjevačica i autorica Crystal Murray, DJ i model Dustin Muchuvitz i model Aj Yel. Kampanju je stilizirao Glenn Mban, koji slavi radost igranja s modom stvarajući nove kodove luksuza kako bi izrazio individualnu jedinstvenost.

Više o temiIzvor: Journal.hr