MIXX Awards Hrvatska 2023
Zalando ja MinusMinus Agencija osvojili su nagraduKampanja za podizanje svijesti o robnoj marki za projekt Ljeto je u tebi.
Usporedi online i SeekandHit dobili su priznanje u kategorijiIzravan odgovor i kampanja za stvaranje potencijalnih klijenatas projektom Kompare.hr.
Studenac i Imago Ogilvy pobjednici su kategorijeKampanja za međumedijsku integracijus projektom GUC GUC.
Kraš i Studio Sonda za projekt Čvarak Dorina, ali i Sarajevski kiseljak i Pink Moon za projekt Sky je Sky osvojio su nagradeUčinkovitost kampanje – s jednakim brojem bodova.
Pipi Beverages i Imago Ogilvy osvojili su nagradu Kampanja za društveno odgovorno poslovanje za projekt Pipi tumor.
ROTO DINAMIC i Human Interaction Company pobjednici su kategorije Najbolji digitalni proizvod za projekt Roto B2B Mobile App.
A1 Hrvatska i Real Grupa dobili su priznanje u kategoriji Najbolja medijska strategija za projekt Switchaj na bolje.
U kategorijiNajbolji brendirani sadržajMarodi i Imago Ogilvy proglašeni su najboljima s projektom Priče z vrha.
Više o temiIzvor: Journal.hr