Među 352 zastupnika i posrednika osiguranja, online komparator kompare.hr prvi put je zauzeo poziciju vodećeg posrednika za osiguranja u Hrvatskoj.

U izvješću platforme za analizu tržišta osiguranja Insure.hr iz kolovoza 2023., objavljeno je da tvrtka Custodia d.o.o. preko koje posluje najveći hrvatski komparator osiguranja i telekomunikacija kompare.hr prema ukupnom prihodu ostvarenom od posredovanja, s trećeg  došla na prvo mjesto u prošloj godini i nastavlja rasti.

Više od 20 milijuna kuna prihoda od zastupanja u osiguranju ostvario je kompare.hr (Custodia d.o.o) na prvom mjestu, na drugom je mjestu OVB (OVB Allfinanz Croatia d.o.o.) s 4 milijuna kuna prihoda manje. Sljedeća tri zastupnika; Porsche zastupanje u osiguranju d.o.o., Aufpasser d.o.o. i Žižak zastupanje zajedno su ostvarili ukupno 22 milijuna kuna prihoda u prošloj godini.

Time je kompare.hr narastao prihod od zastupanja za 4 milijuna kuna, odnosno za 37% u odnosu na 2021.

“Teško je biti prvi i otvarati potpuno novu kategoriju usluga u Hrvatskoj, ali ovo je još jedna potvrda da se naš trud i fokus na vrhunsko korisničko iskustvo isplati. Ljudi su prepoznali komparatore kao iznimno korisnu kategoriju i time na nacionalnoj razini ostvarili bolji način ugovaranja osiguranja. Sada svi mogu na jednom mjestu usporediti i ugovoriti police osiguranja u više od 10 osiguravajućih kuća. To je velik uspjeh, ali mi ne planiramo stati na tome. U sljedećih godinu dana planiramo dodatno unaprijediti uslugu te približiti mogućnost usporedbe i online ugovoranja svima u Hrvatskoj” – dodao je Nikša Tomulić, suosnivač i CEO servisa kompare.hr

Rastao je i prihod na tržištu osiguranja u Hrvatskoj za 3% u odnosu na prethodnu godinu, dok je generirana dobit na tom istom tržištu pala za 17% u odnosu na prethodnu godinu. Profitabilnost industrije osiguranja u Hrvatskoj iznosila je 22%. 

Zašto su komparatori uspješniji kod korisnika?

Vodeću poziciju kompare.hr duguje svojim odanim, ali i novim korisnicima koji su im poklonili povjerenje prvenstveno zbog neovisnosti, stručne i kvalitetne usluge usporedbe većine osiguranja na hrvatskom tržištu. Prednost koju korisnik također dobiva je činjenica da ga savjetnik telefonski ili online vodi kroz cijeli proces od usporedbe do odabira najbolje (ili najpovoljnije) usluge, što čini znatnu uštedu vremena i novca, dok je usluga savjetovanja za sve korisnike potpuno besplatna. Ako se kupnja osiguranja zaključi preko zastupnika, zastupnik se naplaćuje od osiguravatelja, a korisnikovi interesi su temelj poslovanja. Korisnik samostalno odabire osiguravatelja na temelju informacija koje je prema njegovim potrebama selektirao „njegov“ zastupnik. Uštede i pojašnjenje ugovora kod obveznih osiguranja, jasne usporedbe prednosti i nedostataka te pomoć u procesu prijave štete najčešće su ono što zanima više od 100.000 njihovih korisnika. Zadovoljan korisnik stvara zadovoljnog zastupnika i to je ono što je ovdje ključ uspjeha.

 53% Hrvata ne koristi usluge komparatora

U svijetu je odabir osiguranja putem on-line komparatora uobičajena praksa i prednjači u odnosu na tradicionalnu prodaju preko zastupnika, dok kod nas i dalje postoji doza nepovjerenja. Prvenstveno zbog nerazumijevanja da je usluga za korisnika besplatna, ali i zbog toga što u Hrvatskoj još uvijek postoji manji otpor prema servisima koji ne zahtijevaju fizičku poslovnicu ni osobni dolazak.

Napredak je ipak iz godine u godinu vidljiv pa se

Više o temi

Izvor:Profitiraj.hr