Tvrtka za upravljanje kućama za odmor Direct Booker sa sjedištem u Dubrovniku objavila je da je u prvoj polovici 2023. godine (Q1 & Q2) ostvarila rast od 34 % u prihodima ili GBV (bruto vrijednost rezervacije) u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Osnovan 2010. od strane Nikole Grubelića i Nine Dubretića, Direct Booker ima više od 3700 domova navedenih na svojoj platformi i do sada je poslužio oko 2 milijuna kupaca. Tvrtka je također ostvarila ~4600 € prihoda po domu ili GBV po domu u prvoj polovici 2023., što je rast od 17 % u odnosu na isto razdoblje prošle godine (~4000 € GBV po domu), usprkos neizvjesnostima koje su stvorene, viši su troškovi života u EU-u te inflacija koja je dovela do općeg usporavanja putovanja. U 2023. do sada broj međunarodnih turističkih dolazaka bio je 18 % ispod razine iz 2019. Europski zračni promet ostao je u padu od 14,4 % u siječnju 2023. u odnosu na siječanj 2019.

Govoreći o rastu prihoda, Nino Dubretić, direktor i suosnivač Direct Bookera, rekao je: „ Od naše akvizicije od strane OYO-a 2022, sektor putovanja i turizma prošao je kroz brojne padove i uspone zbog sukoba u regiji, pandemije i inflacije koja je utjecala na putovanja na globalnoj razini. Uz pomoć globalnih stručnjaka za tehnologiju putovanja OYO, napravili smo značajno poboljšanje iskorištavanjem njihovog mehanizma za dinamičko određivanje cijena i uvrštavanjem naših domova na dodatne OTA-e, kao i na VRMC glavni, ‘Belvilla by OYO’.

Nikola Grubelić, suosnivač Direct Bookera dodao je: „Također smo izvršili optimizaciju cijena na razini nekretnina procjenjujući svaku nekretninu pojedinačno i dajući preporuke za cijene našim vlasnicima na temelju pogodnosti u nekretninama. To nam je pomoglo u određivanju prave cijene za domove na našim platformama i preko istaknutih OTA-a.”

Gautam Swaroop, Izvršni direktor OYO Kuće za odmor (matično tijelo Direct Bookera), izjavio je: „Direct Booker je porastao za 17 % u 2023. u usporedbi s 2022., a većina tog rasta ostvarena je preporukama ili preporukama postojećih vlasnika kuća, koji su koristili našu platformu i imali koristi od nje. Osim toga, samo u 2023. godini, do 27. svibnja, Hrvatska je ugostila 3,5 milijuna turista koji su ostvarili 10,7 milijuna noćenja u zemlji. Ako su ove rekordne brojke ikakav pokazatelj, očekujemo stabilan rast prihoda za naše vlasnike domova u 2023. godini.”

OYO prisutan je u više od 35 zemalja svijeta. Posjeduje tvrtku za kuće za odmor u EU-u pod nazivom OVH (OYO Vacation Homes) koja upravlja naslijeđenim brendovima kao što su DanCenter i Belvilla. Dok su Belvilla by OYO i DanCenter pružatelji kompletnih usluga, Traum-Ferienwohnungen je internetsko tržište za iznajmljivanje kuća za odmor.

Hrvatska je treće najveće tržište na platformi OYO Traum Ferienwohnungen s više od 10.000 domova. Uz Direct Booker, OYO nudi svojim klijentima

Više o temiIzvor:Profitiraj.hr