Gotovo svakog ljeta imamo istu sliku u Zagrebu – metropola postaje gradilište i gotovo je teško pronaći prometnicu na kojoj se ne “kopa”.  Odgovor zašto uvijek svjedočimo “napadu marljivosti” tijekom ljeta – ne mijenja se godinama. Ceste se asfaltiraju ljeti jer su za to idealne temperature, a većina Zagrepčana godišnji odmor provodi na moru.

Ipak, ovih dana stječe se dojam da su brojna otvorena gradilišta stvorila nikad veće gužve i komplikacije građanima koji nisu otišli na more, piše HRT.

Prometovanje raskopanim ulicama, zatvorenim podvožnjacima i željezničkim mostovima postali su prava mora. Doslovno kao da su Zagrepčani ovih vrućih srpanjskih dana postali taoci posebne prometne regulacije kojoj se ne vidi kraj.

Marko Ševrović, stručnjak za sigurnost cestovnog prometa s Prometnog fakulteta u Zagrebu naglašava kako je istovremenost radova stvorila problem u prometu.

“Postoji situacija da se i na alternativnim pravcima izvode radovi i to dovodi do ovoga što imamo danas”, rekao je.

Dodaje kako smatra da bi trebala postojati bolja koordinacija između svih tijela koja obavljaju radove.

“Postoji situacija da se i na alternativnim pravcima izvode radovi i to dovodi do ovoga što imamo danas”, rekao je.

“Činjenica je da postoji problem javne nabave, ugovaranja radova i cijelog niza problema. Administracija i birokracija se stavlja ispred čovjeka. U konačnici grad mora funkcionirati i ljudi koji u njemu rade za vrijeme ljeta osiguravaju rast BDP-a od čega država funkcionira i država mora pronaći način da omogući mobilnost građanima”, naglasio je Ševrović.

Ističe kako se vrlo malo vodi računa kako će radovi utjecati na mobilnost građana. Kako kaže, o tome se puno više u zapadnoj Europi vodi računa.

“Kada se radi na nekakvim radovima koji su infrastrukturno osjetljivi, koji utječu

Više o temi

Izvor:Poslovni.hr