Više od šest milijuna igrača zaigralo Ghostwire: Tokyo

GhostWire: Tokyo je stigao na tržište u ožujku 2022. godine, a do sada ga je zaigralo više od šest milijuna igrača – dva milijuna više od prošle statistike koja je objavljena u svibnju ove godine.

ghostwire tokyo_1Uz to što je igra dostupna na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S platformama, zainteresirani ju mogu preuzeti i zaigrati ako imaju aktivnu PlayStation Plus Extra/Premium i Game Pass pretplatu.

U pitanju je akcijsko avanturistička igra iza koje stoji Tango Softworks – japanski studio koji je do sada radio na popularnim naslovima The Evil Within 2 i Hi-Fi Rush. U ovoj igri imate zadatak boriti se protiv duhova koji opsjedaju Tokio uz pomoć svojih paranormalnih sposobnosti.

Što se tiče dosadašnjih ocjena od strane recenzenata i igrača, igra je primila uglavnom pozitivne ocjene, najviše zbog vizuala, atmosfere i dizajna samih neprijatelja.

17.09.2023
Autor:
 

OSTALE VIJESTI

17.09.2023

Više od šest milijuna igrača zaigralo Ghostwire: Tokyo

Autor:
 

GhostWire: Tokyo je stigao na tržište u ožujku 2022. godine, a do sada ga je zaigralo više od šest milijuna igrača – dva milijuna više od prošle statistike koja je objavljena u svibnju ove godine.

ghostwire tokyo_1Uz to što je igra dostupna na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S platformama, zainteresirani ju mogu preuzeti i zaigrati ako imaju aktivnu PlayStation Plus Extra/Premium i Game Pass pretplatu.

U pitanju je akcijsko avanturistička igra iza koje stoji Tango Softworks – japanski studio koji je do sada radio na popularnim naslovima The Evil Within 2 i Hi-Fi Rush. U ovoj igri imate zadatak boriti se protiv duhova koji opsjedaju Tokio uz pomoć svojih paranormalnih sposobnosti.

Što se tiče dosadašnjih ocjena od strane recenzenata i igrača, igra je primila uglavnom pozitivne ocjene, najviše zbog vizuala, atmosfere i dizajna samih neprijatelja.

misc

15.09.2023

Besplatno preuzmite i zauvijek zadržite igru 911 Operator

Autor:
 

Korisnici Epic Games Storea mogu do 21. rujna ove godine besplatno preuzeti igru 911 Operator koja inače košta 13,49€. Svi koji do tog datuma povežu igru sa svojim korisničkim računom, ona će ostati u njihovom vlasništvu i nakon isteka ove ponude.

911-operator_1Za preuzimanje igre potrebno je samo na prodajnoj stranici igre pritisnuti na ‘GET’ te na sljedećem koraku odabrati ‘Place Order’. Nakon tog postupka, igra je povezana s vašim korisničkim računom i možete ju instalirati i zaigrati kada god zaželite. Napominjemo kako je za preuzimanje ove igre potrebno imati registrirani korisnički račun za Epic Games Store i instaliranu njenu aplikaciju.

911 Operator je indie igra u kojoj preuzimate pozive za hitne slučajeve usmjerene prema policiji, vatrogascima i hitnoj pomoći. Na vama će biti pružanje prvih instrukcija, slanje dobrog broja policajaca ili vatrogasaca na lokaciju, ali i otkrivanje koji pozivi su legitimni. Dok igra nudi Career mod, 911 Operator ima Free Play mod u kojem možete igrati u bilo kojem gradu diljem svijeta.

misc

13.09.2023

Tradicija se nastavlja – NBA 2K24 na meti negativnih ocjena na Steamu

Autor:
 

NBA 2K24 je prije pet dana stigao na tržište, a do sada je na Steamu uspio prikupiti 4,6 tisuća korisničkih recenzija od kojih je čak 4,2 tisuće ocijenjeno negativno zbog kojih trenutno ima Overwhelmingly Negative ocjenu.

nba-2k24_1S tom statistikom uspio je doći do drugog mjesta najgore ocijenjenih igara na toj platformi, odmah ispod Overwatcha 2. Najviše pritužbi usmjereno je prema tome da PC verzija ponovno nije dobila next-gen nadogradnje, ali i zbog prisutnih tehničkih problema te nedostatku noviteta kada se usporedi s prošlim nastavcima.

Unatoč tome što je igra primila toliki broj negativnih recenzija, sudeći po informacijama na SteamDB-u, u igri je upravo 8,7 tisuća igrača na Steamu, dok je prije četiri dana imao vrhunac s čak 11,5 tisuća igrača.

misc

13.09.2023

Unity predstavio nove troškove za svoje korisnike

Autor:
 

Unity je najavio nove troškove za korisnike njegovog alata za izradu videoigara koje će nastupiti 01. siječnja 2024. godine. Naime, developeri koji koriste Unity Personal, Plus, Pro i Enterprise morat će na mjesečnoj bazi plaćati za svako prvo preuzimanje igre od strane igrača.

unity_1Uvodimo Unity Runtime naknadu koja se temelji na svakom preuzimanju kvalificirajuće igre od strane krajnjeg korisnika. Ovo smo odabrali jer svaki put kada bi igra bila preuzeta, instalira se i Unity Runtime. Također vjerujemo da početna naknada temeljena na instalaciji omogućuje kreatorima da zadrže financijsku dobit od angažmana igrača, za razliku od udjela prihoda.

Za Personal i Plus korisnike, ova naknada je namijenjena za one koji su zaradili 200 tisuća dolara tijekom posljednjih dvanaest mjeseci i imaju najmanje dvjesto tisuća instalacija od lansiranja. Što se tiče same naknade za instalaciju, ona ovisi o tome u kojoj državi je izvršena instalacija. Standardna cijena od 0,2 dolara vrijedi za instalacije u Sjedinjenim Američkim Državama, Australiji, Austriji, Belgiji, Kanadi, Danskoj, Finskoj, Francuskoj, Njemačkoj, Irskoj, Japanu, Nizozemskoj, Novom Zelandu, Norveškoj, Švedskoj, Švicarskoj, Južnoj Koreji i Ujedinjenom Kraljevstvu, dok naknada u ostalim državama iznosi 0,02 dolara za svaku prvu instalaciju. Cjenik za ostale verzije ovog alata možete pronaći na službenoj web stranici Unityja.

NewFeeTable

Naime, sve instalacije do spomenutog datuma neće biti naplaćene, ali će služiti za statistiku sveukupnog broja instalacija – jednog od uvjeta ovog novog načina naplate. Dok će se naplaćivati samo prva instalacija kako bi se izbjegle situacije “bombardiranje instalacijama”, instalacija igre na drugi uređaj od istog korisnika smatrat će se novom instalacijom. Što se tiče igara na pretplatama kao što su Game Pass ili PlayStation Plus, developeri neće snositi troškove instalacija jer će oni biti usmjereni samim distributerima.

Kao što je to bilo i za očekivati, mnogi developeri koji koriste Unity za izradu svojih igara nisu zadovoljni s ovom promjenom.

Već sam se posvetio njihovom engineu za svoju novu igru. Stavio sam godine i godine u svoj pipeline. Učinio sam to pod jednostavnom licencom za jedno radno mjesto koju rado plaćam. Sada, kada sam blizu lansiranja, oni mi bace nešto ovakvo. Nije povećanje cijene, već temeljna promjena u našem zajedničkom poslovanju. Nemam drugog izbora, ne mogu se vratiti, već samo platiti. To je oblik ucjene. Nije pouzdano.“, izjavio je indie developer Tomas Sala putem društvene platforme X.

Mnogi drugi su izrazili sličan problem, uključujući i zabrinutost oko bombardiranja instalacijama za igre koje uključuju teme s kojima se određena skupina ljudi ne slaže ili protivi.

misc

Više o temi

Izvor: Gameperspectives.hr