Manjak radne snage izazov je s kojim se suočavaju tvrtke na globalnoj razini, a prema nekim procjenama do 2030. godine čak će 85 milijuna radnih mjesta ostati nepopunjeno. Za stabilno poslovanje ključno je sačuvati postojeće kvalitetne zaposlenike, stoga tvrtke strateški sve više ulažu u svoje djelatnike, svjesne da značajna fluktuacija zaposlenika znači financijsko opterećenje i mogući pad produktivnosti.

Menadžeri poduzeća također se nalažu da su zaposlenici ključ dugoročnog uspjeha poduzeća. Čak 85 posto menadžera istaknulo je da bi ulaganje u razvoj korporativne kulture trebalo biti prioritet i dio poslovne strategije tvrtkepokazala je studija konzultantske kuće Horváth.

Kultura tvrtke jedinstvena je za svaku organizaciju, ali se također razvija kako tvrtka raste i mijenja se. U vremenu stalne organizacijske transformacije upravo je korporativna kultura ono „ljepilo“ koje povezuje sve zaposlenike na putu do zajedničkog cilja, a budući zaposlenici se upravo zbog toga odlučuju za određenog poslodavca. Inkluzivna kultura tvrtke, praćenje trendova i osnaživanje zaposlenika za stvaranje svojih puni potencijalnih područja su na koje bi se svaka tvrtka trebala fokusirati ako želi postići dugoročnu stabilnost.”, pojasnila je Maria Boldor iz konzultantske kuće Horváth.

Zaposlenicima treba ponuditi jasne mogućnosti za daljnje usavršavanje, prilike za napredovanje, te voditi računa o tome kako očekivanja novih generacija mogu biti u interakciji s ciljevima tvrtke.

Zbog sve veće nestabilnosti poslovnog okruženja, tvrtke se više ne mogu oslanjati samo na obrazovne institucije koje će im osigurati idealne radnike. Upravo suprotno, tvrtke moraju preuzeti aktivnu ulogu u kontinuiranom razvoju budućih i postojećih zaposlenika, stvarajući distrikt

Više o temiIzvor:Profitiraj.hr