Temeljen na bitci za Faluđu tijekom 2004. godine, vojni simulator Šest dana u Faludži najavljen je prije 14 godina uz veliku pompu, s time da je već bio u razvoju pune četiri godine, no zbog škakljive tematike zbog koje su mu neki dodijelili epitet “simulatora ubijanja Arapa”, mijenjao je izdavače i općenito, bilo je malo vjerojatno da ćemo ga ikad zaigrati. Posljednji put smo o njemu čuli u studenom 2021. kada je potpuno očekivano bio odgođen za narednu godinu i od tada ni riječi, odnosno tako je bilo do jučer.

Nenadana objava developera Highwire igre i izdavačke kuće pobjeda nas je podarila činjenicom kako će Six Days in Fallujah biti objavljen 22. lipnja putem programa ranog pristupa na Steama omogućit će igračima da igraju kooperativne misije za četiri osobe smještene u urbanim sredinama, koje će se proceduralno generirati tijekom svakog novog igranja, što jamči neograničenu ponovljivost i neočekivane situacije.

Kako smo već pisali, developeri su tijekom izrade obavili razgovore s preko stotinjak vojnika i civila koji su sudjelovali u drugoj bitci za Faluđu, te je ova igra nastala prema njihovim istinitim pričama. “Način na koji danas igramo igru ​​nije nalik na borbu u stvarnom životu. Six Days in Fallujah zahtijeva taktiku i timski rad što je, od svih igara koje sam igrao, najsličnije stvarnoj borbi”, kaže narednik Eddie Garcia, marinac koji je u stvarnom sukobu bio ranjen i svojim iskustvima pomogao izradu ovog projekta.

Autori ističu kako je ovo samo početak puta za Six Days in Fallujah koji će tijekom vremena dobivati ​​nove mape, različito doba dana, promjenjive vremenske uvjete, kao i misije, opremu, te mogućnost igranja protiv računala koje bi navodno trebalo imati potpunu slobodu kretanja i odluke , čime se neizvjesnost ishoda i faktor iznenađenja podižu na novu razinu. Živo nas zanima je li Six Days in Fallujah bio vrijedan čekanja, što ćemo svakako provjeriti iz prve ruke.

Više o temiIzvor:Bug.hr