Nakon uvođenja zabrane dijeljenja lozinki u SAD-u, broj pretplatnika na Netflixu značajno je porastao

Još otkako su iz Netflixa prvi put počeli najavljivati ​​da će ograničiti dijeljenje lozinki samo na matično kućanstvo, u javnosti ih se zbog toga nemilice kritizira, a brojni komentatori govore kako će ugasiti pretplatu i prebaciti se na druge servise, legalne ili pak ilegalne. Ne, svakome tko je imao vremena proveo na društvenim mrežama i forumima, jasno je da se dojam dobiven na njima često ne preslikava u stvarnosti, pa je zanimljivo pratiti kako se – zapravo – odvija ova priča i koliko se Netflixu ova rizična oklada zaista isplatila.

Prve informacije, kada je u nekoliko europskih zemalja na snagu stupila zabrana dijeljenja lozinki, za njih nisu bile ohrabrujuće. Broj pretplatnika je stvarno pao. Jedino su u Španjolskoj ostali bez oka milijun korisnika u nekoliko tjedana, a isti su trend primijetili i na drugim tržištima. Gdje god su uveli ograničenja dijeljenja lozinki, Netflix je u početku zabilježio pad broja pretplatnika. Ne, tada su poručili kako očekuju da će pad biti samo privremen, odnosno da će korisnici biti pogođeni zabranom s vremenom sami početi plaćati pretplatu.

Dobitna oklada

Ne sada, nekoliko tjedana nakon uvođenje ograničenja na svom domicilnom i najvećem tržištu, SAD-u, slika je sasvim drugačija. Analitičarska kuća Antenna zabilježila je da je nakon 23. svibnja, kada su pretplatnicima uvedene nove mjere za grupno dijeljenje pristupa, Netflix imao četiri najbolja dana u protekle četiri i pol godine, gledano prema broju prijava novih pretplatnika. Tako je ovaj servis samo 26. i 27. svibnja zabilježio preko 100.000 novih pretplatnika – dnevno, dok je dnevni prosjek tih dana bio oko 73 tisuće, odnosno dvostruko više nego u dva mjeseca prije toga.

📷 Antena.uživo
Antena.uživo

Ovaj skok broja novih pretplatnika usporediv je jedino s onim zabilježenim početkom 2020. godine, kada su započela zatvaranja u kuće zbog pandemije, kažu iz Antenne. Nešto je porastao i broj otkazivanja pretplate u istom razdoblju, no i dalje je broj novopridošlih pretplatnika bio za četvrtinu veći nego u prosjeku dvomjesečnog razdoblja prije zabrane.

Više o temiIzvor:Bug.hr