Nakon što su početkom 2022. godine vodeća europska modna tražilica GLAMI i najveći modni agregator na talijanskom tržištu STILEO udružili snage i tako stvorili jednu od najvećih platformi za način pretraživanja u Europi, sada su ujedinili i svoj vizualni identitet, osnažujući vremensku predanost personalizaciji i raznolikosti u modi. O tome što predstavlja električno ljubičastu zvjezdicu koja dominira novim logotipom te kako će se novi vizualni identitet odraziti na strategiju segmentacije tvrtke u razgovoru nam je otkrio Xenofon Eleftheriadis, voditelj komunikacija brenda u GLAMI-ju.

Što vas je trebalo osvježiti vizualni identitet GLAMI-ja i STILEO-a i kako on odražava vrijednosti tvrtke?

Od pokretanja GLAMI-ja 2013. godine cilj nam je bio napraviti najbolji modni online katalog i ponuditi sve modne artikle za sve korisnike na jednom mjestu. Deset godina kasnije i akvizicijom najvećeg talijanskog modnog agregatora STILEO, osjetili smo kako je došlo vrijeme za postavljanje novih ciljeva. Imati najveći modni katalog na 14 tržišta i dalje je jedan od koraka na kojima temeljimo svoje poslovanje, ali dugoročno nastojimo doći na poziciju “Spotify ili modi”.

Koristeći vlastitu tehnologiju od 2020. godine, s ciljem da korisnicima ponudimo najbolje online iskustvo, prilagođeno ukusima i preferencijama svakog od njih, kontinuirano gradimo i poboljšavamo našu platformu. Iz tog smo razloga u naš novi logotip uključili zvjezdicu koja, između ostalog, simbolizira raskrižje na kojem se moda i tehnologija susreću. Želimo GLAMI i STILEO napraviti mjesto koje poznaje ukus svakog korisnika te mu odmah nudi najbolje i najrelevantnije proizvode na platformi, koje smo nastojali odraziti i našim zajedničkim vizualnim identitetom.

Kako je strategija segmentacije tvrtke evoluirala s novim vizualnim identitetom i na koje specifične segmente ciljate?

Jedna od temeljnih vrijednosti našeg brenda od samog početka je uključivanje i poštovanje svih ljudi, što znači da je svatko dobrodošao na GLAMI, bez obzira na individualni modni stil, spol, konfekcijski broj ili bilo koji drugi čimbenik segmentacije. Što se tiče našeg portfelja, naši partneri, odnosno trgovine i brendovi s kojima radimo, ne dolaze iz određenog modnog žanra, već surađujemo is lokalnim trgovinama koje stvaraju i na tržištu nude održive modne komade, ali su globalnim brendovima i e-trgovinama koje nude vrhunske proizvode. dizajnera. Ne, iako se naš cjelokupni koncept ne mijenja već godinama, mi sazrijevamo kao tvrtka, jer tim dolazi znanje, ali i potreba za stvaranjem dublje veze s milijunima korisnika naše platforme.

Zato smo prošle godine proveli opsežno istraživanje u Češkoj, koje je naše prvo tržište, kako bismo bolje razumjeli naše “postpandemija” potrošače. Cilj nam je bio dobiti uvid u to kako kupuju, na temelju čega donose odluku o kupnji modnih predmeta te tko na njih najviše utječe.

Samim time, ne bih rekao da je novi identitet brenda utjecao na strategiju segmentacije, već upravo suprotno. Nova strategija segmentacije otkrila je potrebu za novim, svježim identitetom koji će uvijek služiti našem cilju da stvorimo ultimativno iskustvo pronalaženja načina za sve te prihvatimo i podupremo različitost i individualnost.

Kako se pozicioniranje brenda promijenilo s novim vizualnim identitetom te kako planirati komunicirati s potrošačima?

Od slogana Milijun proizvoda na jednom mjestu (Pronalaženje milijuna proizvoda na jednom mjestu), s kojim smo se u prošlosti pozicionirali na tržištu, sve do novog slogana Uz GLAMI modne odluke su brže i jednostavne (GLAMI donosi modni izbor JEDNOSTAVNO I BRZO), kojim korisnici poručuju da zahvaljujući nama jednostavno i brzo mogu donijeti svoj modni odabir, svjedočili smo dugoj, fascinantnoj i iznimno zanimljivoj vožnji kroz svijet e-trgovine. Uz ovu vrlo jednostavnu, ali tako smislenu frazu, više od 120 naših stručnjaka radi na stvaranju onoga što nazivamo jednostavnijim i bržim iskustvom modne kupnje.

Stoga je dio novog pozicioniranja i blagi podizanje lica našeg logotipa, što je prva primjetna promjena koju naši korisnici i pratitelji već mogu vidjeti. Na našoj web stranici, društvenim mrežama, našim oglasima i uskoro u našoj aplikaciji, GLAMI sada ima novi simbol – jedinstvenu električno-ljubičastu zvjezdicu, uz novu paletu boja i nove elemente dizajna.

Osim toga, potrošači će vlastitim iskustvom kupnje moći svjedočiti kako naše novo pozicioniranje postaje stvarno. Naša se web stranica mijenja i uskoro će biti pokrenuta još uzbudljivija ažuriranja, koja smo programirali imajući, kao i uvijek, na umu naše korisnike. I naše društvene mreže u istoj su službi. Sadržaj i priče koje stvaramo i dijelimo temelje se na istom cilju – učiniti proces odabira načina jednostavnim i brzim za sve. A uskoro nas očekuju i brojni drugi izvan mreže projekt.

Kakvu ulogu ima personalizacija u strategiji tvrtke i kako se odražava na novi vizualni identitet?

Korisnik je oduvijek u središtu svih naših odluka i za naše korisnike nastojimo izgraditi najbolji mogući proizvod, tj. uslugu. Kao jedan od prvih korisnika u svijetu, GLAMI koristi tehnologiju strojnog učenja od 2015. kako bi kupcima pružio najbolje moguće iskustvo pregledavanja mode. Danas kupcima i modnim e-trgovinama daje priliku da iskoristi prednosti umjetne inteligencije. Naš AI tim izrađuje aplikacije koje kupcima daju preporuke za proizvode, sličnosti, kategorizaciju i još mnogo toga, tako da je proces otkrivanja odjevnih trendova jednostavan i brz.

Tako je i naš novi vizualni identitet inspiriran poviješću GLAMI-ja – svi modni komadi na jednom mjestu, a simbol predstavlja GLAMI kao sječište mode i tehnologije, simbolizirajući i mjesto gdje se susreću e-trgovine i kupci.

Kombinacija oštrih i zaobljenih rubova u simbolu zvjezdice odražava naše uvjerenje da je moda za ljude svih dobi, konfekcijskih brojeva i tipova tijela stoga predstavlja našu predanost inkluzivnosti. Električno ljubičasta boja daje osjećaj sofisticiranosti, kreativnosti i pouzdanosti, a kombinacijom ova dva elementa nastojimo inspirirati i pružiti pomoć svakom pojedinom korisniku da pronađe upravo onaj komad odjeće, obuće ili dodatka koji traži.

Kako su potrošači i dionici prihvatili novi vizualni identitet i kakve ste povratne informacije sada dobili?

Novim vizualnim stilom željeli smo biti odvažni i duhoviti, gostoljubivi i osebujni, jednostavni i inkluzivni, ali i uvijek u modi te nas veseli što sada imamo isključivo vrlo pozitivne povratne informacije i od naših partnera i od internih timova. Čini se da nova paleta boja, ali i dodatak električno ljubičaste zvjezdice u našem logou donose novu dinamiku zbog koje smo jako sretni.

Što se tiče potrošača, još je prerano donositi zaključke jer se s novim vizualnim identitetom susreću tek nekoliko tjedana, ali vjerujemo da će im on s vremenom stvoriti pozitivne konotacije te da će, ako već nisu, dodati GLAMI u svoja omiljena online odredišta!

Koje će ključne metrike tvrtka pratiti kako bi izmjerila uspjeh novog vizualnog identiteta i kako očekujete da će se one mijenjati tijekom vremena?

SOS u modnoj kategoriji i Salience kao dvije ključne metrike najviše ćemo razine promatrati s vremenom. Također ćemo mjeriti učinkovitost oglašivačkih formata koji koriste novi vizualni identitet tagiranjem starih korisnika i usporediti ćemo ga s rezultatima ranijih kampanja.

Gledajući u budućnost, koji su glavni prioriteti i područja fokusa tvrtke kada su u pitanju marketing i brendiranje te kako će novi vizualni identitet podržati vaše ciljeve?

Kada su u pitanju prioriteti, rekao bih da je naš sveti kvartet – educirati, zabaviti, inspirirati i uvjeriti. Sva

Više o temiIzvor:Profitiraj.hr