S porastom korištenja velikih jezičnih modela (LLM) kao što su ChatGPT i GPT-4, mnogi se pitaju je li moguće napraviti vlastiti chatbot umjetne inteligencije (AI) s podacima iz baze njihovih kompanija. Je li to uopće izvjesno i mogu li jezični modeli ponuditi takve mogućnosti?
U ovom članku otkrivamo što je sve potrebno za stvaranje ‘privatnog ChatGPT-a’ koji koristi podatke koje mu dajemo. Istražit ćemo prednosti ove tehnologije, ali i na koji način možemo prevladati njezina trenutna ograničenja.
Korištenje prijedloga
Za izradu chatbota potrebna nam je konverzacijska baza podataka za treniranje AI modela, a budući da je cijeli proces dosta dugotrajan, već postoje rješenja na internetu. Na primjer, Tidio je platforma koja nudi besplatne alate za izgradnju chatbota koji prepoznaju namjere korisnika. Također nam omogućuje treniranje chatbota učitavanjem razgovora, biljnih ili tekstualnih poruka.
Ako pak ne želite koristiti platformu za razvoj chatbota bez koda, dostupne su brojne druge opcije. Ako se bavite programiranjem i zainteresirani ste za strojno učenje, onda vjerojatno već znate da biste trebali razmotriti Dialogflow API (u vlasništvu Googlea) kao svoj primarni alat.
Stvaranje osnovnog chatbota iznimno je jednostavno i dostupno svima. Postoji bezbroj online alata za razvoj botova koje možemo koristiti besplatno. Međutim, izrada chatbota za web stranicu je za početnike malo lakša od izrade botova za društvene mreže. Najbolji i vjerojatno najlakši način za stvaranje vašeg prvog chatbota jest korištenje prijedloga.
Dakle, jednostavno odaberite bota koji vas zanima i otvorite ga u uređivaču. Na taj ćete način moći vidjeti kako je dizajniran i po želji promijeniti poruku ili logiku tijeka razgovora. Platforme kao što su Tidio, Botsify ili Chatfuel omogućuju nam da se igramo s predlošcima chatbota ili pak stvaranje od nule.
Spajanje chatbota s web stranicom
Stvaranje sofisticiranog chatbota može trajati godinama – i to s cijelim timom programa. S druge strane, ako želite jednostavan chatbot za svoju web stranicu ili nešto slično, možete potrajati pola sata. Samo koristite platformu po svom izboru. Korisnici možda neće primijetiti razliku s obzirom da je dobro osmišljen chatbot razgovor se ponekad može činiti interaktivnijim i zanimljivijim od iskustava koja nude brojna visokotehnološka rješenja.
Najlakši način za dodavanje chatbota na vaše web mjesto je da instalirate WordPress dodatak za chatbot. Ako nemate stranicu koja pokreće WordPress, mnoga se rješenja mogu integrirati sa stranicama na platformama kao što su Shopify, Wix, Magento ili BigCommerce. Chatbotovi se također mogu integrirati uz pomoć JavaScriptali za to ćete vjerojatno trebati pomoć programera.
Zaključno, oslanjanje isključivo na jezični model za generiranje činjeničnog teksta je pogreška. Fino podeša
Više o temiIzvor: Leadermedia.hr