Otvorilo im se i veliko rusko tržište nakon što su ga napustili mnogi europski, japanski i korejski proizvođači.

Savjetodavna tvrtka AlixPartners objavila je zanimljive podatke. Već u prvom kvartalu Kina je s 1,07 milijuna izvezenih automobila prestigla Japan s 954.000 automobila, a slijede ga izvoznici Njemačka (840.000), Južna Koreja (750.000) i Meksiko (741.000).

Od 20,5 milijuna automobila prodanih u Kini ove godine, 10,5 milijuna vozila iz proizvodnje je pogon domaćih proizvođača – više od polovice. VW, BMW i Mercedes sve više zaostaju na ovom važnom tržištu. Vjerni krilatici Kine nisu dovoljni domaći proizvođači probijaju se na svjetsko tržište i sve više pritišću europske proizvođače automobila na njihovim lokalnim tržištima.

Kineskim proizvođačima otvorilo se i veliko rusko tržište nakon što su ga napustili mnogi europski, japanski i korejski proizvođači. Dok europski proizvođači sanjaju o električnim automobilima koji koštaju oko 25.000 eura, kineski proizvođači već imaju modele koje na lokalnom tržištu prodaju za oko 10.000 eura, prenosi Revija HAK.

Više o temiIzvor:Poslovni.hr