Košarkaški klub svoju budućnost vidi u gradnji odnosa s poslovnom zajednicom koja prepoznaje ideje kluba.

Povezanost biznisa i sporta je oduvijek neraskidiva jer gotovo niti jedan vrhunski sport ne može uspjeti bez, više ili manje izdašnih, sponzorskih ugovora s uspješnim tvrtkama. Štoviše, danas je sport, posebno kad pričamo o profesionalnom nogometu, sam za sebe postao veliki biznis koji vrti deset milijardi eura godišnje.

Dok i ovih dana svjedočimo kako bogati vlasnici nogometa, a sve češće i košarkaških te, u manjoj mjeri hokejaških i rukometnih, klubova iz Engleske, Španjolske, Njemačke, Italije, Francuske, au zadnje vrijeme i Saudijske Arabije te SAD-a izdvajaju desetke i stotine milijuna eura za nove ljubimce svojih navijača, u Hrvatskoj je to ipak na puno skromnijem nivou čak i ako se radi o nogometu.

Inovacije za preživljavanje
Sam nogomet je u Hrvata na vrlo visokoj razini, posebno na krilima reprezentativnih reprezentativaca što se ne bi moglo reći za košarku, koja nam je možda i na najnižim granama od kada se taj sport igra na ovim prostorima, a tu podjednako loše stojimo u ovoj kategoriji kao i onoj klupskoj.

Pokušaj stvaranja “velikog” košarkaškog kluba iza kojeg bi stajao krupni biznis, Cedevitino preuzimanje Cibone i spajanje kako je to Emil Tedeschi na kraju napravio s ljubljanskom Olimpijom, nažalost nije uspio. Zagreb i Hrvatska ostali su, barem na vrhunskoj razini, bez oba kluba – Cibona životari i bori se sa Zabokom i Alkarom za bodove, a Cedevita u Hrvatskoj postoji samo u mlađim kategorijama.

Ne, zato su nužni inovativni pristupi koji mogu osigurati preživljavanje kluba, razvoj mlađih selekcija i redovito natjecanje do nekih “boljih vremena” kada će i košarka u Hrvatskoj postati ono što bi trebalo biti.

Jedna od pozitivnih priča je ona zajednica KK Dinama, koja se obično nalazi u sredini naše košarkaške lige, a koja je ovih dana predstavila još jednu novost iz svojih radionica – pokrenuli su Poslovni klub KK Dinama, tvrtke i obrti kojima žele ponuditi novi način spajanja biznisa i sporta.

Na ovaj inovativan način u tom košarkaškom prvoligašu žele pokazati da razmišljaju nekoliko godina unaprijed, ali i prate moderne sportske trendove kao izvor brojnih prilika u poslovnom svijetu.

Kako pojašnjava Marijan Pojatina, predsjednik KK Dinamo, dogovorene prijateljske utakmice s Panathinaikosom i Reyer Veneziom, kao i ugovor o suradnji koji su s njima potpisali, dokaz su da u klubu postoji snažna mreža poznanstava i da osobe iz vrha kluba, prvenstveno potpredsjednik Neven Spahija, imaju veliki ugled i utjecaj u svjetskoj košarci.

„Kroz Poslovni klub želimo iskoristiti i omogućiti svim našim budućim članovima mogućnost učenja i razvoja. Početkom iduće godine organizirat ćemo poslovnu konferenciju za članove Poslovnog kluba na kojoj će na nekoliko panela govoriti generalni menadžeri i predsjednici euroligaških klubova, njihovi direktori marketinga, NBA skauti, nutricionisti velikih zvijezda i drugi gosti. Teme će biti usko povezane sa svakodnevnim poslovnim izazovima.

Također, članovima poslovnog kluba omogućit ćemo termine za održavanje poslovnih sastanaka za vrijeme naših treninga seniora u KC Dražen Petrović. To je nešto što u poslovnom svijetu na zapadu postaje uobičajena pojava. Da ne bude sve tako ozbiljno, organizirat će se i B2B košarkaški turniri za zaposlenike tvrtki članica Poslovnog kluba, kao i ‘Kids day eventi’ i ‘after work’ druženja. Naravno, svi će dobiti i godišnje ulaznice da mogu dolaziti na naše utakmice, ali i još neke mogućnosti ‘networkinga’ i povezivanja”, otkrio je Marijan Pojatina.

Sport, a ne korporacija
Poslovni klub u KK Dinamu vidi se kao prilika za ulaganje u daljnji razvoj kroz stvaranje kvalitetnih odnosa s poslovnom zajednicom koja prepoznaje ideje kluba. “Time gradimo novi stupi kluba, ali na razini stabilnosti više. Stabilnost nam je iznimno važna, bitnija od ičega i nju smo u prvoj sezoni okrunili plasmanom u četvrtfinale doigravanja Premijer lige i polufinala Kupa Krešimira Ćosića već u prvoj sezoni.

Temelj toga bila je akcija

Više o temiIzvor:Poslovni.hr