Izvještaj identificirajte pet ključnih područja na kojima se tvrtka mora fokusirati kako bi stvorila komunikacijsku prednost
Grayling, vodeća globalna komunikacijska agencija, objavila je novi izvještaj pod nazivom ‘Kreiranje prednosti u 2023.: Kako doprijeti i utjecati na publiku’ identificirajući pet ključnih područja na koje se tvrtke moraju fokusirati kako bi stvorile komunikacijsku prednost u 2023. godini.
Prvo područje koje izvještaj pokriva povezivanje s fragmentiranom javnošću. U izvještaju se naglašava kako se publika nastavila fragmentirati i razdvajati, zbog čega je sve teže doprijeti do nje. Grayling preporučuje korištenje naprednih podataka za prilagodbu pristupa koji stvara zanimljiv sadržaj koji se može dijeliti i koji odgovara motivaciji i interesima publike.
Drugi identificirani trend je digitalnihiperloostr koji se odnosi na ubrzane promjene u tehnologiji i kulturnim trendovima zbog kojih je dugoročno planiranje postalo iznimno teško i izazovno. Grayling savjetuje tvrtke fokusiranje na ideje s kojima će se ljudi povezati. Također, tvrtke moraju biti spremne brzo se prilagoditi novim trendovima i raspoloženju javnosti.
Kao treći trend, ističe se u izvješću potreba za internom komunikacijom koja je, nakon pandemije, nepovratno promijenila odnose unutar tvrtke. Zaposlenici su manje vođeni novcem, a više uvjeta, pogodnostima, edukacijom i vrijednostima. Grayling primjećuje da je ovaj trend stavio značajnu odgovornost na interne komunikacije i izazov za voditelje ljudskih resursa da se prilagode širokom rasponu potreba među različitim generacijama.
Četvrti trend je evolucija digitalne inteligencije. Grayling ističe svu veću važnost umjetne inteligencije u odnosima s javnošću i komunikacijama, naglašavajući ulogu alata za pisanje pokretača umjetne inteligencije kao što je ChatGPT i slikovnih aplikacija kao što je Midjourney. Izvještaj sugerira da tvrtka treba razumjeti ulogu novih alata potpomognutih tehnologija umjetne inteligencije, obučiti zaposlenike kako ih koristiti i biti svjesne zamke kao što su nedovoljna provjera činjenica, autorska prava i plagijat.
Na kraju, izvješće se dotiče post-Svrha svijeta u kojem su potrošači oprezni kada su u pitanju namjena-pranje taktike te mogu s distance uočiti jaz između riječi i djela. Grayling preporučuje organizacijama da demonstriraju svoju svrhu djelima, a ne riječima.
– Izvještaj nudi vrijedan uvid u izazove i prilike s kojima se tvrtka susreće u komunikaciji sa svojom javnošću
Više o temiIzvor: Leadermedia.hr