Grayling je objavio izvještaj 'Kreiranje prednosti u 2023.: Kako doprijeti i utjecati na publiku'

Izvještaj identificirajte pet ključnih područja na kojima se tvrtka mora fokusirati kako bi stvorila komunikacijsku prednost

Grayling, vodeća globalna komunikacijska agencija, objavila je novi izvještaj pod nazivom ‘Kreiranje prednosti u 2023.: Kako doprijeti i utjecati na publiku’ identificirajući pet ključnih područja na koje se tvrtke moraju fokusirati kako bi stvorile komunikacijsku prednost u 2023. godini.

Prvo područje koje izvještaj pokriva povezivanje s fragmentiranom javnošću. U izvještaju se naglašava kako se publika nastavila fragmentirati i razdvajati, zbog čega je sve teže doprijeti do nje. Grayling preporučuje korištenje naprednih podataka za prilagodbu pristupa koji stvara zanimljiv sadržaj koji se može dijeliti i koji odgovara motivaciji i interesima publike.

Drugi identificirani trend je digitalnihiperloostr koji se odnosi na ubrzane promjene u tehnologiji i kulturnim trendovima zbog kojih je dugoročno planiranje postalo iznimno teško i izazovno. Grayling savjetuje tvrtke fokusiranje na ideje s kojima će se ljudi povezati. Također, tvrtke moraju biti spremne brzo se prilagoditi novim trendovima i raspoloženju javnosti.

Kao treći trend, ističe se u izvješću potreba za internom komunikacijom koja je, nakon pandemije, nepovratno promijenila odnose unutar tvrtke. Zaposlenici su manje vođeni novcem, a više uvjeta, pogodnostima, edukacijom i vrijednostima. Grayling primjećuje da je ovaj trend stavio značajnu odgovornost na interne komunikacije i izazov za voditelje ljudskih resursa da se prilagode širokom rasponu potreba među različitim generacijama.

Četvrti trend je evolucija digitalne inteligencije. Grayling ističe svu veću važnost umjetne inteligencije u odnosima s javnošću i komunikacijama, naglašavajući ulogu alata za pisanje pokretača umjetne inteligencije kao što je ChatGPT i slikovnih aplikacija kao što je Midjourney. Izvještaj sugerira da tvrtka treba razumjeti ulogu novih alata potpomognutih tehnologija umjetne inteligencije, obučiti zaposlenike kako ih koristiti i biti svjesne zamke kao što su nedovoljna provjera činjenica, autorska prava i plagijat.

Na kraju, izvješće se dotiče post-Svrha svijeta u kojem su potrošači oprezni kada su u pitanju namjena-pranje taktike te mogu s distance uočiti jaz između riječi i djela. Grayling preporučuje organizacijama da demonstriraju svoju svrhu djelima, a ne riječima.

– Izvještaj nudi vrijedan uvid u izazove i prilike s kojima se tvrtka susreće u komunikaciji sa svojom javnošću

Više o temiIzvor: Leadermedia.hr