Započele promotivne kampanje za turističku posezonu

Kampanja će se provoditi od kraja kolovoza do kraja listopada na tržištima Njemačke, Austrije, Poljske, Češke, Francuske i Švedske.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) novom promotivnom kampanjom “Experience Croatia… your memories are on us!” poziva turiste u Hrvatsku u posezoni, s ciljem zadržavanja pozitivnih turističkih trendova do kraja ove godine, izvijestili su u utorak iz HTZ-a.

Tu kampanju će provoditi od kraja kolovoza do kraja listopada na tržištima Njemačke, Austrije, Poljske, Češke, Francuske i Švedske, s naglaskom na nautiku, prirodne ljepote, eno-gastronomiju te ponudu aktivnog i kulturnog turizma.

Uz novu kampanju, direktor HTZ-a Kristjan Staničić osvrnuo se i na dosadašnje turističke (fizičke) rezultate ove godine, do pred kraj kolovoza, kada je Hrvatsku posjetilo osam posto više turista koji su ostvarili dva posto više noćenja nego prošle 2022. u istom razdoblju.

“I u ostatku godine želimo zadržati pozitivne rezultate i s tim ciljem i pokrećemo novu posezonsku kampanju, tim više što su putovanja u pred i posezoni sve traženija zbog ugodnijih temperatura i manjih gužvi u destinacijama, ali i pristupačnijih i povoljnijih cijena turističkih proizvoda i usluga.

To se uklapa i u strateške planove održivog razvoja hrvatskog turizma da u budućnosti imamo cjelogodišnje poslovanje u turizmu”, poručio je Staničić.

Promociji zemlje će, kako očekuju, pridonijeti i trenutni boravak u Hrvatskoj poznate američke voditeljice i novinarke Michaele Guz

Više o temi

Izvor:Poslovni.hr