Pred nama su Dani komunikacija, poznati festival kreativnosti i tržišnih komunikacija marketinški aktivist na misiji poticanja poslovnog sektora da stavi ljude i planet na prvo mjesto! Thomas Kolster iskusni je stručnjak za brending i održivost koji je gotovo dvadeset godina rada savjetovao Fortune 500 tvrtke, male start-upove, vlade, agencije i neprofitne organizacije na putu autentične svrhovitosti – bez lažnih obećanja potrošačima.
Poznat kao pionir oglašavanja sa svrhom, na glavnoj festivalskoj pozornici, uz podršku ENNA-e i upravo u čast Danu planeta Zemlje, 22. travnja postaviti ključna pitanja o održivosti u svom predavanju naziva Lažirati svoju održivost? i inspirirati na istinsku promjenu koja se iz lokalne može prerasti u globalnu. Oni koji zaista brinu o svojoj zajednici i okolini rijetkost su na tržištu, tvrdi Kolster, a za ostale ovo će biti prosvjetljujući trenutak preispitivanja i novih (poslovnih) odluka! Svima koji imaju sluha za održive promjene, a posebno onima koji se na njih vole oglušiti, poručuje – promjena počinje upravo s vama.
„ENNA grupa, kao poslovni sustav nove generacije i jedan od vodećih investitora u Hrvatskoj i regiji, vidi održivost i promjene kao priliku za ulaganje i razvoj, bilo da se radi o obnovljivim izvorima energije, smanjivanju ugljičnog otiska u sektoru logistike i hrane, pa sve do društveno odgovornog poslovanja. Ono od čega uvijek polazimo su ideje i želje za razvojem, stoga nam je izuzetna čast podržati predavanje Thomasa Kolstera na ovu temu, za koje smo sigurni da će nam svima biti odlična prilika da razmislimo na koje sve načine možemo unaprijediti svoje poslovanje u smjeru istinske održivosti. “rekao je Bruno Krčelić (Voditelj marketinga), ENNA.
Ovaj proslavljeni kreativac i osnivač globalnog Goodvertising pokreta rijetko miruje – uz objavljene knjige Dobra reklama ja Zamka herojaKolster piše za velike medijske kuće, među kojima su i The Guardian, Ad Age i Adweek, a inspirirao je i publiku više od 70 zemalja na događajima kao što su TEDx, SXSW, Cannes Lions, DAD i Sustainable Brands. Stalno izaziva status quo svojim glasnim i često provokativnim stavovima o vrijednostima, svrsi i vodstvu. „Na pretrpanom tržištu brendova dobročinitelja, ljudi ne kupuju vrijednosti brenda ili njegov ‘zašto’već proizvode i usluge koje im pomažu da postanu bolju verziju sebe”tvrdi Kolster.
Objavljen je i nestrpljivo iščekivani raspored Dana komunikacija. Nakon Edward Snowden, koji će se sudionicima festivala DK2023 pridružiti videolinkom na desetu obljetnicu od razotkrivanja sustava masovnog nadzora koji je šokirao svijet; evanđelista, vizionara i rock-zvijezde tehnološkoga svijeta Jamesa Whittakera; Munise Može, strateg i direktor tvrtke Highsnobiety, koji pomaže robnim markama da zacrtaju put do sigurnog uspjeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea; svjetskog autoriteta za sextech Bryony Cole; vodeći futurist za kreativne tehnologije Iana Beacrafta powered by Hrvatski Telekom; Main Monka Media.Monksa, najveće globalne platforme za digitalnu produkciju, Victora Knaapa; Roryja Sutherlanda, jedan od najoriginalnijih mislilaca u reklamnoj sferi i šire te globalni kreativni direktor Ogilvyja; Oprahina IT djevojka i autorica bestselera rasprodaje turneje po cijelom svijetu Kristine Kuzmić omogućuje Priceless.com; nadrealističkog redateljskog dvojcaDolina Duhamel; domaćeg filozofa svjetskog glasa Srećka Horvata; te pionira oglašavanja sa svrhom Thomas Kolster powered by ENNA, ne postoje najave drugih zanimljivih sudionika ovog popularnog trodnevnog festivala.
Prijave za sudjelovanje na Danima komunikacija – koji, po svemu sudeći, ni ove godine neće razočarati – moguće su na www.danikomunikacija.com.
Više o temiIzvor:Profitiraj.hr