Institut za izvorno oglašavanje nagradio je Addiko banku za edukativni domaći serijal o uvođenju eura nastao u suradnji s NewsBar-om. Tako je kampanja Meštar osvojila zlato u kategorijama “Najkreativnija kampanja za nativno oglašavanje” i “Najbolje korištenje nativnog oglašavanja uz mali budžet”, srebro u kategoriji “Najbolja serija sponzoriranih videa”. te bronca u kategoriji „Najbolje korištenje videa“.

Kako bi građanima približila što mogu očekivati ​​u razdoblju uvođenja eura, Addiko banka i Newsbar su kroz skečeve inspirirane popularnom serijom Velo Misto predstavili tipične situacije s kojima se običan čovjek mogao susresti i tako na lako razumljiv i duhovit način uspio obraditi vrlo složenu temu kao što je promjena vrijednosti u zemlji.

Najveće priznanje stiglo je od publike koja je serijal od četiri edukativna video skeča nagradila s 3,4 milijuna pregleda, 73.000 reakcija, 13.000 dijeljenja i 2.400 komentara, a čak 88 posto postignuto je organski.

„Kampanja Addiko banke, s likom Meštra kojeg je maestralno utjelovio Zvonko Hrabar iz NewsBara, bitno je drugačija od komunikacije na koju smo se navikli u financijskom sektoru te nam je neizmjerno drago što je Native Advertising Institut prepoznao naš netipičan pristup. Ponosni smo što smo imali priliku dijeliti kategorije s nekim od divova izdavačke industrije kao što je, primjerice, BBC i još k tome odnijeti kući nagrade iz svih kategorija u kojima smo se prijavili“, ijavila je Mia Lasić, odgovorna za digitalni marketing Addiko banke.

Nagrade Native Advertising Awards dodjeljuju se od 2016. godine, a ove je godine prijavljen rekordan broj radova te, prema riječima osnivača Jaspera Laursena, kvaliteta projekata nikada nije bila bolja. Medijske kuće, marketinške agencije i brendovi sa šest kontinenata prijavili su svoje radove u 29 kategorija, a stručni žiri činilo je 100 profesionalaca iz sektora medija i marketinga. Renomirani izdavači kao što su BBC StoryWorks, Washington Post, Th

Više o temiIzvor:Profitiraj.hr