Kratka povijest brenda

Vidi me je danski modni brend, a osnovao ga je galerist iz Kopenhagena Frans Truelsen 2000. godine — iako je Ganni tada estetski bio daleko od vizualnog identiteta koji danas poznajemo i volimo. U početku se Ganni bavio stvaranjem savršenog džemperi od kašmira, ali 2009. godine, muž i žena, Nicolaj i Ditte Reffstrup preuzeli su tvrtku i krenuli u širenje poslovanja.

Kao Gannijevi novi vlasnici, u vidu izvršnog direktora (Nicolaja) i kreativne direktorice (Ditte), fokusirali su se na suvremenu konfekciju. Umjesto naginjanja prema tradicionalnom skandinavskom stilu, koji je više minimalistički i uključuje puno crne, Ganni dizajni sadrže razigrane boje i printove, stavljajući svjež, otkačen pogled na statement komade u ormaru.

Moglo bi se tvrditi da je Gannijeva posljedica niza čimbenika. Za početak, brend ima onu jedinstvenu vibru ‘cool girl’, koja nas inspirira da uparimo jednostavnu, prozračnu haljinu sa šarenim parom kaubojskih čizama. Ne, osim toga Ganni vole nositi i slavne što je sigurno pomoglo u širenju popularnosti.

Kao što smo već naveli, Ganni komadi su opušteni, hrabri i razigrani. Karakteristični modni dodaci koji su stvoreni za sve koji se žele koketirati s modom na pravi način. Ova mješavina opuštenog, ali bez sumnje razigranog, pomogla je Ganniju da razvije svoj kult sljedbenika kojeg možemo vidjeti i na Instagramu pod oznakom #gannigirls.

Nova kolekcija boja i uzoraka

Gannijeva nova kolekcija je u znaku boja i uzoraka koji su zaštitni znak brenda, a neki se komadi ponavljaju iz sezone u sezoni. Njihove kaubojske čizme postale su ‘it’ komad kao i leopard haljine koje se nose tijekom godine. Što god odabrali iz nove kolekcije, vjerujemo da će se savršeno uklopiti u Vašu garderobu, ali i podići Vaš ljetni look na pravi način. Njihove dijelove možete pronaći web shop, ali iu zagrebačkoj trgovini Garderoba concept store. U nastavku izdvajamo 30 favorita iz nove kolekcije.

Više o temiIzvor: Journal.hr