Iza hrvatskih poduzetnika najbolja je godina u povijesti, no u ovoj su se sudarili s novim izazovima poput stagnacije u eurozoni, ulaska Njemačke u recesiju… Čelnici najvećih kompanija tvrde da to ne utječe na prihod i da nije odgodilo ulaganje u nove tehnologije, posebice u umjetnu inteligenciju, kao i u zaštitu okoliša. Kakvi su planovi dm-a ispričao je prokurist i voditelj resora Informatike, Financija, Računovodstva i Kontrolinga u dm-u, Dario Klemar.

-Temelj dm-ove vodeće pozicije na hrvatskom drogerijskom tržištu su odnosi koje gradimo s našim kupcima, djelatnicima i partnerima, a tijekom 2023. godine nastavili smo u središte našeg poslovanja stavljati potrebe ljudi. To nam je omogućilo da se uspješno prilagodimo dvjema velikim promjenama koje su se dogodile na našem tržištu, a to su uvođenje nove službene valute i stupanje na snagu Zakona o izmjenama i dopuni Zakona o trgovini.

Tijekom prilagodbe poslovanja ovim promjenama na umu smo prije svega imali naše djelatnike koji su okosnica našeg uspjeha i, naravno, naše kupce kojima se uvijek nastojimo prilagoditi i zadržati njihovo povjerenje. Povjerenje kupaca opravdali smo ranijim uvođenjem dvojnog iskazivanja cijena, pristupanjem Etičkom kodeksu Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja te konceptom Dobre cijene u svako vrijeme u sklopu kojeg smo 1. siječnja ove godine dodatno snizili cijene 700 proizvoda i zajamčili da se njihove cijene neće mijenjati tijekom najmanje četiri mjeseca.

Svaka tvrtka kojoj su ljudi na prvom mjestu mora pratiti trendove i imati odgovoran odnos prema zajednici i okolišu. Stoga su ulaganja u digitalizaciju usluga neodvojiv dio dm-ovog poslovnog razvoja što dokazuju i inovacije kao što su aplikacija za pametne telefone ‘Moj dm‘ te digitalna usluga dmLIVE koja korisnicima aplikacije omogućuje da u sklopu emisije uživo ostvare posebne pogodnosti te razgovaraju sa stručnjacima. Borba protiv klimatskih promjena u dm-u podrazumijeva implementiranje tehnologija i programa te korištenje dostupnih alata za umanjenje utjecaja na okoliš u što većem broju poslovnih procesa.

Samo u prošloj poslovnoj godini d

Više o temi

Izvor:Lidermedia.hr