Brzi sok je food-tech startup, koji je pronašao način za potpuno nutritivno rješenje s hladno cijeđenim sokovima i nutritivno izbalansiranim obrocima. Osnovali su ga početkom 2020. godine dva brata David i Marko Dravinec. Od tada uspješno raste na domaćem tržištu i osvaja sve više ljubitelja zdravog života i prehrane.
Svi proizvodi Juicefasta su 100% prirodni, bez aditiva i konzervansa, što osigurava vrhunsku kvalitetu i okus, a sigurnost proizvoda postignuta je najsuvremenijom visokotlačnom tehnologijom obrade. S novom energijom i kapitalom koji Rimac ja Mur unose u Brzi sokbraća planiraju učiniti još više.
Investicijama Mate Rimca ja Sandraa Muraveć poznatih po inovativnim poslovnim idejama i uspješnim ulaganjima, Brzi sok je u svoj startup dobio duo iz snova. Ova investicija samo je još jedan primjer ulaganja dvojice vrhunskih svjetskih poduzetnika u mlade domaće tvrtke i pokretanja rasta startup ekosustava u Hrvatskoj.
“U posljednjih nekoliko godina podržavao sam i investirao u nekoliko domaćih poslovnih poduhvata u ranim fazama, s ciljem jačanja domaćeg start-up eko sustava. Kada razmatram koga podržati mi je najvažniji tim iza projekta, skalabilnost van granica hrvatske i potencijal utjecaja na rast Hrvatskog gospodarstva i stvaranje radnih mjesta. Priča o mom ulasku u Juicefastu dosta je neobična. David mi je poslao kratak mail u kojem je predstavio sebe i brend. Iako dobivam velik broj sličnih mailova želio sam saznati više o Juicefastu jer se odmah vidi kada netko zna što radi i profesionalno pristupa. Kada smo se upoznali s potencijalnim projektom i Davidovu strast potkovanu uz pomoć koja je potrebna za stvaranje tvrtke. David i ekipa imaju jasnu viziju razvoja, a vjerujem da će tržište na kojem se nalaze biti sve važnije i veće u budućnosti. Nakon prvog upoznavanja, brzo smo dogovorili investiciju“, izjavio je Rimac.
Osnivač tvrtke Bellabeat i poznati investitor Sandro zid, koji je svojim poslovnim instinktom i strašću za tehnologijom postao jedan od najuspješnijih hrvatskih poduzetnika, želi pomoći mladim startupima da ostvare svoje snove.
„Juicefast je brend čije sam proizvode prije svega privatno koristio, a onda sam kroz vrijeme shvatio koliki potencijal postoji u cijeloj priči. Navikli smo da je područje tech sektora u kojem se događaju najveći iskoraci u startup industriji, ali sam siguran da su zdrave životne navike i sve ono što Juicefast predstavlja -budućnost. Imaju viziju i strast, a sada, uz našu podršku i resurse, i priliku da se šire i rastu. Ovo je samo još jedan korak prema stvaranju uspješnih hrvatskih brendova koji će osvojiti svijet”, izjavio je Mur.
“Na tržištu Hrvatske do sada imamo više od 50.000 klijenata i više od 500 mjesečnih pretplatnika. Nedavno smo otvorili i tržište Slovenije gdje također očekujemo odlične poslovne rezultate. Tvrtka trenutno ima 20 zaposlenih, ali planiramo i nova zapošljavanja. Do sada smo prodali već preko 3.000.000 bočica soka, što je dosta informacija“, rekao nam je osnivač Juicefasta David Dravinec.
“Trenutni fokus stavljamo na B2C segment, prvenstveno kroz webshop prodaju, dok ćemo u budućnosti više pažnje posvetiti korporativnom sektoru i ostalim B2B kanalima. Oduvijek sam vjerovao u viziju Juicefasta, ali imati podršku dvojice magova ove igre, kao što su Sandro i Mate dali mi još više vjetra u leđa za ostvariti sve što imamo u planu. Neizmjerno
Više o temiIzvor:Profitiraj.hr