Modna kuća Chanel ima novog globalnog direktora, Leenom Nairom, uspjela ostvariti najbolje rezultate poslovne rezultate otkad su 2018. počeli s izvještavanjem. Kako se Nair pohvalila Vogueu, dobri rezultati svjedoče o snazi brenda i poželjnosti njihove kreacije, a cilj im je da stogodišnji Chanel bude svjetionik inspiracije još barem stotinu godina. Prošle su godine tako uspjeli povećati prihode za 17 posto na 17,2 milijarde dolara, dok je operativni profit narastao za 5,8 posto na 5,8 milijardi dolara. Najviše je ostvaren rast u Europi (29,6 posto), a potom u regiji Azije Pacifik (14,3 posto) te Sjevernoj i Južnoj Americi (9,5 posto). Usporedbe radi, Chanelova je konkurencija također ostvarila rast u 2022.: LVMH-u je prodaja rasla također 17 posto, grupi Kering devet posto, Hermesu čak 23,4 posto, a Richemontu 14 posto.
Mn: Fokus na nasljeđe
Kako nastavlja Vogue, dvočlani rast Chanela ostvario je u svim kategorijama prodaje, a najviše je ostvaren u kategoriji putovanja što je i razumljivo s obzirom na ograničenja tijekom 2021., ali i nakita gdje kolekcija Coco Crush postiže fantastične rezultate. Valja spomenuti da je na ukupan rast vrijednosti prodaje utjecala i činjenica da je Chanel, baš poput konkurencije, povisio cijene svojih proizvoda, posebno torbi. Nair koja je u kompaniju došla iz Unilevera, navela je da će se Chanel i dalje suzdržavati od prodaje modnih kolekcija online, jer smatraju da je fizičko iskustvo kupnje od presudne važnosti luksuznim brendovima. Njihovi klijenti na prodajnim mjestima uranjaju u iskustvo – prodajni savjetnici mogu ispričati priču o kolekciji, priču o modnoj kući i izgraditi odnos s kupcima. Chanel je drugi najveći globalni
Više o temiIzvor: Leadermedia.hr