Od trgovanja i servisiranja opreme za urede i banke tvrtka btc iz Nedelišća tijekom 34 godine postojanja izrasla je u regionalnog lidera koji razvija, nudi i integrira softverske i hardverske proizvode za financijsku djelatnost i poslovanje gotovim novcem, također za komercijalne djelatnosti te ispis i upravljanje dokumentima. Svoje proizvode izvozi i na Bliski istok na afrički kontinent

U 34 godine postojanja obiteljske tvrtke btc iz Nedelišća prošla je kroz tri ključne dionice poslovanja. Nakon osnivanja 1989. godine bavila se prije svega prodajom i održavanjem uredske i bankarske opreme za obradu gotovine, ali 2006. prodajom i servisom oblikuje kao cjelovitu uslugu, uključujući i uslugu najma. Tada btc započinje i širenje na regionalno tržište, a 2015. slijedi nova promjena i osnivanje vlastitog Razvojno-istraživačkog centra, s naglaskom na razvoj softvera te dizajn specijaliziranog hardvera.

Danas btc razvija i integrira softverske i hardverske proizvode za financijske aktivnosti i gotovinske transakcije, softverska rješenja za komercijalne aktivnosti, kao što su CRM, ERP i HR sustavi, te razvija i integrira rješenja za ispis i upravljanje dokumentima. Suvlasnik i direktor Ljubomir Tomašić ističe da je btc izrastao u regionalnog lidera aplikativnih poslovnih rješenja za analizu, polog i obradu gotovine te rješenja za nadzor opreme za obradu gotovine, a svoje proizvode izvozi i na Bliski istok te na afrički kontinent. Svojom servisnom mrežom i servisnim partnerima pokriva cijelu Hrvatsku, pa se servisni centri nalaze u Nedelišću, Zagrebu, Splitu, Zadru, Rijeci, Puli i Osijeku.

BTC-ovi najvažniji proizvodi su BTCDeposit, SoftCash, DriveCash i SoftCash Monitor, a namijenjeni su bankama kao specijalizirane transakcijske platforme koje omogućuju digitalizaciju poslovanja njihovim maloprodajnim klijentima i jeftiniju i bolju manipulaciju gotovim novcem. Također, tvrtka se specijalizirala za razvoj softvera namijenjenog obradi gotovine u unovčiti-centara ili bankovnih trezora.

Ambiciozni planovi

Tomašić naglašava da se izdvajaju po tome što za ova specijalizirana rješenja nemaju veliku konkurenciju, osim nekoliko velikih međunarodnih tvrtki, a njihova rješenja za obradu gotovine koriste sve banke u regiji. Osim softvera, dodao je Tomašić, proizvode vlastiti dizajnirani hardver, kao što su bankomati za plaćanje namijenjeni maloprodajnoj seriji uređaja BTC 8000 i BTC Multi.

– Naš je posao unaprijediti poslovnu učinkovitost i automatizaciju gotovinskih procesa u maloprodaji, financijskom sektoru i CIT (Cash-in-Transit) tvrtkama. No pružamo i usluge pametan sefa u velikim hotelskim lancima, benzinskim postajama, kurirskim službama i maloprodajnim lancima, a mnoge srednje i velike proizvodne kompanije koriste se našim uslugama kod ispisa dokumenata i upravljanja njima. Poslujemo u Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Crnoj Gori te se sada intenzivno okrećemo predstavljanju proizvoda na širem svjetskom tržištu, poput Kuvajta, Egipta, Turske, Grčke, Kazahstana i Maroka. Od ove do 2025. godine planiramo uložiti 1,5 milijuna eura u razvoj postojećih platformi s ciljem proširenja funkcionalnosti ERP (Enterprise Resource Planning – planiranje resursa poduzeća), CRM (Customer Relationship Management – ​​upravljanje odnosima s klijentima) i novog HR modula za komercijalnu upotrebu te privlačenje novih korisnika, posebno velikih korporativnih korisnika. Također, usmjerit ćemo se i na prilagodbu postojećih rješenja novim oblicima tehnologije temeljenim na komunikacijskim sustavima internetskih stvari za komercijalnu upotrebu – najavljuje Tomašić.

Dobitak od uvođenja eura

Tvrtka btc zajedno s partnerskom tvrtkom Nybble za informatički inženjering te svojim Razvojno-istraživačkim centrom čini grupu btc, koja zapošljava više od sedamdeset djelatnika. Lani je btc ostvario godišnji prihod od 8,420.846,24 eura, što je prema 2021., kada je uvećao 6,266.014,47 eura, veliko povećanje. Dobit je u 2022. dostigla 1,345.442,03 eura, što je povećanje od oko 300 posto u odnosu na 2021., u kojoj su prihodi bili za 61.161 euro manji nego u 2020. zbog koronakrize. Tomašić objašnjava da rast velike proizlazi iz širenja portfelja proizvoda i usluga, akvizicije novih klijenata te povećanja potražnje za opremom za obradu kovanica zbog promjene valute i uvođenja eura.

– Prošle godine obilježili smo 33 godine rada otvaranja novog poslovnog objekta koji se proteže na 2200 četvornih metara i objedinjuje uredske i skladišno-proizvodne prostore te istraživačko-razvojni, servisni i edukacijsko-prezentacijski centar. Edukacijsko-prezentacijski centar omogućuje nam predstavljanje svojih proizvoda i usluga u stvarnom okružju. U njemu se obrazuje i naše prodajno i tehničko osoblje, a ondje su i prostori za slobodne aktivnosti i druženja naših zaposlenika. Ukupna investicija u gradnju i opremanje iznosila je oko 2,5 milijuna eura, financirana je s milijun eura vlastitih sredstava te dugoročnim kreditnim zaduženjem. Tako smo na jednom mjestu objedinili sve aktivnosti, čime smo dodatno racionalizirali poslovne i proizvodne procese, povećali učinkovitost, optimizirali troškove i postigli visok stupanj komunikacije različitih odjela unutar tvrtke. Gradnja je započela i završila u vremenu velike neizvjesnosti uzrokovane širenjem bolesti COVID-19., ali dokazali smo da nam ne nedostaje

Više o temiIzvor: Leadermedia.hr