Anketa među članovima Liderovog Kluba izvoznika (9.)
U moru proturječnih makroekonomskih informacija i prognoza ekonomskih analitičara za ovu godinu željeli smo barem donekle rasčistiti kakva je stvarna poslovna situacija ‘na terenu’ te kakvi su signali za ostatak godine. Pitali smo čelne ljude kompanije koje su članovi Liderova Kluba izvoznika je li im ova godina jednako stresna kao prošla ili primjećuju da se situacija na tržištu smiruje, koji su nedavni trendovi u njihovoj branši i kako im se prilagođavaju, koji su im ključni izazovi poslovanja kakvi te im signali dolaze s njihovih izvoznih tržišta.
Danas objavljujemo odgovore Đure Horvatavlasnika i direktora Tehnixa:
– Tvrtka Tehnix je lider u zaštiti okoliša i proizvodnji kontejnerskih modula za izgradnju škola, vrtića, poslovnih prostora, stambenih modula. Prošla godina bila je poslovno vrlo uspješna. Imali smo rast prometa od 14 posto u odnosu na 2021. godinu. Proizvodi visoke kvalitete koji su potrebni svima jamstvo su našeg trajnog uspjeha. Ove godine lakše poslujemo s eurom. Imamo dobre, kvalitetne proizvode i to nam daje stabilnost poslovanja i stalni radni odnos.
Tržište je sve zahtjevnije, od poslovnih partnera traži odgovorniji i poslovno-profesionalniji pristup u ispunjavanju ugovorenih obaveza, odnosno rokova isporuke kako bi ugovoreni kvalitetni proizvodi bili na vrijeme isporučeni na skladište kupca. Menadžerski kadrovski potencijal menadžera tvrtke Tehnix izuzetno je profesionalno odgovoran za zadovoljstvo kupaca, što potvrđuje i naš slogan: Zadovoljan kupac je naš interes.
Zajedno s Mercedesom, Tehnix proizvodi sve vrste gospodarskih vozila koja su se isključivo uvozila u Hrvatsku. Od tvrtke Mercedes dobili smo vrijednu nagradu za uspješno poslovanje, srebrni zidni sat. Najveće priznanje su zadovoljni kupci čiji je broj sve veći zahvaljujući kvalitetnoj proizvodnji kojom se postiže zadovoljstvo krajnjeg kupca trajnom funkcionalnošću, niskim troškovima održavanja, uštedom goriva i brzim odvozom otpada. Sami se brinemo za zapošljavanje i uspješno poslovanje. Želimo da Gospodarska komora zaštiti domaće proizvođače kvalitetnih proizvoda, koji značajno umanjuju vrijednost uvoza i čine dobru državu, kupcu i proizvođaču domaćih proizvoda.
Za iduću godinu već pripremamo poslovnu strategiju s ciljem jačeg utjecaja naših izuma i inovacija. U području zaštite okoliša dobili smo nekoliko poslovnih stručnih zahtjeva za jačanje promocije naših izuma u globalnoj zaštiti okoliša. Sve više ponuda, interesa dolazi iz cijelog svijeta. To je dobar poslovni pokazatelj za uspjeh. Mi u tvrtki Tehnix nećemo niti imati krizu. Brži smo, pametniji, produktivniji i to nam daje prednost pred konkurencijom koja još uvijek spava u području zaštite okoliša, tako da se sve svodi na trebalo bi, moramo, na studije, analize, a ne na konkretno rješavanje problema. Mi smo to shvatili na vrijeme
Više o temiIzvor: Leadermedia.hr