Naime, kako bi ih potaknula da rade na širenju obitelji, tvrtke uvode nove subvencije za brigu o djeci.

Zanimljiva ideja dolazi iz knessetske tvrtke Trip.com, jedne od najvećih svjetskih online putničkih agencija, a tiče se njezinih oko 32.000 zaposlenika i njihove buduće djece.

Naime, kako bi ih potaknula da rade na širenju obitelji, tvrtke uvode nove subvencije za brigu o djeci u vrijednosti od milijardu juana ili 138 milijuna američkih dolara.

Zaposleni s minimalno tri godine staža uTrip.com dobit će godišnji bonus od 1376 dolara za svako novorođeno dijete svake godine od djetetovog prvog rođendana do njegove pete godine.

“Kroz uvođenje ove beneficije za brigu o djeci, cilj nam je pružiti financijsku potporu koja će potaknuti naše zaposlenike da osnuju ili povećaju obitelj bez ugrožavanja profesionalnih ciljeva i postignuća”, rekao je izvršni predsjednik Trip.comaJames LiangzaCNN.

Ova objava uslijedila je nakon sličnih inicijativa manjih kineskih tvrtki i dolazi u trenutku kada se zemlja suočava s demografskom krizom.

Naime, stanovništvo Kine smanjilo se 2022. prvi put u više od 60 godina, sa samo 6,77 rođenih na 1000 ljudi – što je najniža stopa nataliteta od osnutka komunističke Kine 1949. Zbog toga više nije najmnogoljudnija zemlja svijeta već gleda u leđa Indiji, koja ima tri milijuna stanovnika više ili njih milijardu i 429 milijuna.

Iako je Peking 2015. ukinuo desetljećima dugu politiku “jednog djeteta”, dopuštajući bračnim parovima imati dvoje djece, nacionalna stopa nataliteta

Više o temiIzvor:Poslovni.hr