Franck predstavlja uspješnu implementaciju alata marketinške automatizacije na Salesforce Marketing Cloud platformi u suradnji s tvrtkom Agilcon, vodećim Salesforce Consulting Partnerom u regiji Adriatic.
Time je Franck postao jedan od prvih FMCG brendova u regiji, ali i globalno, koji je u svoju marketinšku strategiju uvrstio tzv. komunikacija “izravno prema potrošaču”. Inače, ova vrsta komunikacije s potrošačima velik je izazov za većinu FMCG brendova, s obzirom da se tradicionalno uglavnom oslanjaju na masovnu komunikaciju i kontakt putem trgovačke mreže.
„Projekt smo pokrenuli s ciljem što kvalitetnijeg neposrednog kontakta sa svojim potrošačima kako bismo ih mogli redovito informirati o najnovijim proizvodima, pružati ekskluzivne ponude i proizvode te razne dodatne pogodnosti na našem webshopu, trgovinama i mreži Snogoo aparata, a sve to u skladu s njihovim preferencijama . Projekt je realiziran u sklopu Franck Klub vjernosti koji smo upravo lansirali, a dugoročni je plan integrirati različite kanale poput Franckovog webshopa, Snogoo aparata i vlastitih Franck trgovina što će potrošačima omogućiti izvrsno „omni-channel“ iskustvo i mogućnost korištenja različitih pogodnosti kluba na kanalima“, izjavio je Ivan JurkovićBusiness Intelligence menadžer iz Francka.
Realizaciju ovih ambicioznih planova omogućuje tehnologija Salesforce Marketing Cloud. Ovim rješenjem uspostavljena je kvalitetna baza kupaca usklađena s GDPR regulativom te pravilima za regulatorno usklađeno prikupljanje podataka i obogaćivanje korisničkih profila. Automatizirani procesi i komunikacija bazirana na ključnim događajima na korisničkom putovanju, omogućit će tvrtkama Franck izravnu komunikaciju s potrošačima kroz personalizirane i relevantne poruke, a potrošačima vrhunsko iskustvo i maksimalnu korist i prednosti Franck Loyalty Cluba.
„Iznimno smo ponosni što je upravo tvrtka Agilcon svojim stručnim savjetovanjem i znanjem pomogla tvrtki Franck u implementaciji Salesforce Marketing Clouda. Ovakva vrsta rješenja je korak naprijed prema budućnosti poslovanja te smo sigurni kako će sve više tvrtki krenuti stopama Francuske i implementirati ovakvu vrstu digitalne marketinške platforme u svoju poslovnu strategiju. Osim toga, mnogi će potrošači na ovaj način imati sve informacije na jednom mjestu, kao i pogodnosti koje će im Franck Loyalty Club pružiti“, izjavio je Branko Banjeglavdirektor tvrtke Agilcon u Hrvatskoj
Salesforce Marketing Cloud jedinstveno je rješenje koje omogućuje jednostavno upravljanje marketinškim aktivnostima. Također, najmodernija tehnologija i najbolja marketinška praksa koju ona koristi omogućuje izvođenje marketinških kampanja ko
Više o temiIzvor:Profitiraj.hr