Vizija je neizostavna, važna i trebala bi biti središte i polazna točka svih vaših odluka unutar tvrtke i njenog poslovanja. Ona će vas držati usmjerenim na željeni pravac poslovanja, natjerati se da se trudite više i ostvarite više. Ona je dobar temelj za sve druge poslove i svaku vašu odluku.

Vaša vizija također može polaziti od želje da u konkurentnim uvjetima vaš proizvod ili usluga budu prepoznati i odabrani sa strane domaćeg pa i stranog tržišta, težiti kvalitetnom i učinkovitom tvrtkom u pružanju svojih usluga i ostvarivanju profesionalnog pristupa i obostranog zadovoljstva vas i vaših klijenata ili kupaca. . Vizija svakako treba sadržavati osnovne smjernice vašeg poslovanja kao i neizostavnu, realnu razinu uspjeha koju želite ostvariti.

Neki stručnjaci stoga shvaćaju da je uspjeh upravo u ispravnom stanju uma i stalnom držanju vizije vaše tvrtke u fokusu. Iskreno vjerujući da je taj cilj moguć, taj će cilj postati ostvariv. Stvaranjem vizije svoje tvrtke, vjerovanjem i povjerenjem u nju, sve postaje moguće, piše Inc.

Nakon nekog vremena nećete se čuditi rastu i uspjehu svoje tvrtke, jer ste svjesni da tvrtka može i da je u mogućnosti napraviti i ostvariti mnogo s pravim ljudima, planovima i sustavom fiksiranim na viziji.

Definiranje vizije je možda i najteži dio posla, ali bez brige sve ostalo će uslijediti samo od sebe. Jer znate kako se kaže, “ako ne znaš kamo želiš ići, ni jedan te put neće tamo odvesti!”

„Misija je ono što jesmo, vizija je ono što želimo biti.“

Misijumožemo definirati kao razlog postojanja tvrtke. Ona jejedinstvena, realna i ostvarivate prvenstveno orijentirana na potrošače. Orijentirana je na kompetentnosti i tijekom vremena se može korigirati.

Vizijupak bismo mogli opisati kao zvijezdu vodeću tvrtku određuje njen smjer kretanja u sljedećih 3-5 godina – ona

Više o temiIzvor:Profitiraj.hr