Renault trenutno razvija prve prototipove svog novog, potpuno električnog Renaulta 5, u svojoj tajnoj i tehnološki naprednoj mini tvornici unutar tehnološkog centra u blizini Pariza
Što se događa u toj velikoj zgradi, skrivenoj unutar Renaultovog tehnološkog centra u blizini Pariza? Ovoj zoni, u kojoj je zabranjena uporaba mobilnih uređaja, može pristupiti samo ovlašteno osoblje Renaulta. Globalni centar za proizvodni inženjering, otvoren prije 25 godina, jedinstven je resurs za marku Renault i nekoliko drugih proizvođača koji pružaju poseban pogon za razvoj prototipova.
— tekst slijedi nakon oglasa —
Metode i procesi koji se tamo primjenjuju podsjećaju na standardne proizvodne linije automobila: oponašajući proces proizvodnje automobila, centar ima za cilj proizvesti prototipove koji točno odražavaju buduće modele proizvodnje. Na taj se način, prateći razvojne faze, istovremeno vrednuje proces industrijske proizvodnje.
Proizvodnja prvih prototipova Petice
Prije nego što 100% električni Renault 5 krene u masovnu proizvodnju u tvornici u Douaiju na sjeveru Francuske, potrebno je razviti njezine prototipove: ta je dužnost povjerenstva Centru za proizvodnju prototipova u kojem se razvijaju pretproizvodne inačice svih budućih serijskih modela marke. Najprije se razvijaju testni prototipovi koji imaju tehnička obilježja budućeg serijskog modela.
Testni prototipovi budućeg električnog Renaulta 5 proizvode se od listopada 2021., imaju siluetu po uzoru na Clio i testirani su u Laponiji u sklopu procesa razvoja i testiranja nove CMF-B EV platforme za 100% električna vozila.
Trenutno se proizvode i “pokusni prototipovi” koji izgledom odgovaraju budućem serijskom modelu. Renault je sada s javnošću podijelio svoje prve fotografije, a ti će modeli kasnije biti isprobani na cestama u kamuflaži.
Globalni centar za inženjering proizvoda oslanja se na vještine stručnjaka Tehnološkog centra kako bi proizveo više od 60 prototipova budućeg električnog Renaulta 5. Nadalje, ta se vozila povremeno ispituju u ekstremnim uvjetima (iznimno niske ili visoke temperature, gorski tereni itd.) i na dugim stazama , čime se stječe dragocjen uvid u značajke koje valja poboljšati prije nego što model stigne u prodaju.
Više o temiIzvor:Bug.hr