Domaća platforma Fast Review koja omogućava korisnicima da pružatelje raznih usluga ocjenjuju u realnom vremenu (uz brojne druge mogućnosti) nedavno je potpisala globalni partnerski ugovor s TripAdvisorom, a riječ je prvom takvom partnerstvu na domaćem tržištu – i šire.
– Do suradnje između Fast Reviewa i TripAdvisora je došlo tako što je jedan veliki renomirani hotelski lanac kontaktirao TripAdvisor i pitao ih surađuju li s nama, jer im je bilo nevjerojatno da smo napravili toliki prodor u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, a da nismo i službeno partneri sa TripAdvisorom i Googleom.
Nakon toga su nas kontaktirali iz TripAdvisora kako bismo održali sastanak i objasnili im tko smo i što smo. Na tom smo sastanku i TripAdvisor i mi došli do podatka da je samo preko naše platforme ostavljeno preko 350.000 recenzija na TripAdvisor platformi prošle godine – rekao je Petar Aračić, izvršni direktor i suosnivač Fast Reviewa.
‘Najveća reklama koju smo mogli dobiti‘
Da je riječ o ozbiljnoj platformi domaćeg poduzetnika govori i lista njihovih klijenata među kojima su Hilton, Conrad, Mandarin Oriental, Accor, Movenpick, DoubleTree, Rotana i drugi hotelski brendovi. Zbog toga su, kaže Aračić, i sami pregovori s TripAdvisorom počeli ubrzanim tempom.
– Prije otprilike mjesec dana smo potpisali globalni partnerski ugovor, čije detalje vam ne smijem otkriti, ali među najvećim benefitima za nas je da će od sljedećeg mjeseca svaka recenzija koja dođe preko naše platforme na TripAdvisoru biti označena kao ‘collected by Fast Review‘. To je najveća reklama koju smo mogli dobiti za kvalitetan i uporan rad svih ovih godina.
TripAdvisor će preko naše platforme imati uvid u sve što klijenti rade po pitanju recenzija, jer smo se i povezali preko API-a (Application Programming Interface). Naši klijenti koji se odluče za korištenje tog dodatnog alata imat će razne mogućnosti i benefite, između ostalog i brže objavljivanje svojih recenzija, veću kontrolu kroz naš softver uz brojne druge prednosti – objasnio je Aračić čija je platforma za manje od tri godine poslovanja na svjetskom tržištu omogućila preko 2.500 kompanija da unaprijede svoju online reputaciju i odnose s klijentima te znatno povećaju svoje prihode.
Fast Review je, dodaje Aračić, inovacija nastala iz potrebe. Nakon više od desetljeća rada u turizmu i ugostiteljstvu primijetio je da samo 12 posto zadovoljnih gostiju ostavlja pozitivne recenzije.
Krenuli u Hrvatskoj, aktivni u svijetu
– Drugim riječima, neće se svako pozitivno iskustvo s vašim biznisom pretvoriti u pozitivnu online preporuku. Samo najuporniji će potražiti vaše profile na mrežama, ostaviti Google recenziju ili objaviti svježu fotografiju ugođaja koji su upravo doživjeli kod vas.
S druge strane, oni koji su imali negativno iskustvo će se itekako potruditi da s drugima podijele taj ‘fijasko‘ i to pred očima cijele online zajednice. Time se stvara nerealna i znatno lošija slika o kvaliteti nečijeg poslovanja. Dolazi do prevelike disproporcije i samim time gubite nezamislive količine prihoda – smatra Aračić koji je upravo zbog navedenih razloga i kreirao platformu.
Inače, Fast Review je nastao prije više od pet godina kao ideja, a prva verzija softvera lansirana je prije četiri godine. Na nekim tržištima trenutno nastupaju sami, a neka tržišta su prodali kao franšizu. Globalno na platformi radi preko 70 ljudi, a prošle su godine samo u Hrvatskoj ostvarili otprilike 254 tisuće eura prihoda. Na hrvatskom tržištu surađuju i s domaćim tvrtkama kao što su Liburnia hoteli, Sunčani Hvar, Kempinski, Muzej Iluzija i CarWiz.
– Mi smo jedna od onih tvrtki koje ne spavaju. Često se znam čuti s ekipom iz IT-a u dva ujutro jer im je pala na pamet&nb
Izvor:Lidermedia.hr