Radnici u Aziji, kada su na poslu, utroše najviše vremena na to da “izgledaju zauzeto”.
Drugim riječima, manje se fokusiraju na sam produktivan posao i obavljanje zadataka, a više na to da djeluje kao da puno rade, pokazuje nova analiza, tj. anketa koju je napravip Salesforce, podružnica Slack-a, u suradnji s istraživačkom firmom Qualtrics.
Oni su izvukli podatke na osnovu 18.000 ispitanika, uključujući rukovodioce, piše CNBC, a prenosi Ekapija.
Tzv. “performative work”, koji se u engleskom koristi kao termin koji označava ovu vrstu ponašanja na poslu, uključuje “provođenje velikog broja sati na sastancima na kojima timovi, navodno, predstavljaju dostignuća, umjesto što se fokusiraju na donošenje odluka ili rješavanje problema”.
Istraživanje je pokazalo da su zaposleni iz Indije (43%), Japana (37%) i Singapura (36%) prijavili da troše više svog vremena na takav posao od globalnog prosjeka (32%).
Izraženost “performativnog posla” je najveća, dakle, u Indiji, Japanu i Singapuru, a slijede Francuska s 31%, Ujedinjeno Kraljevstvo s 30%, Australija i Nemačka s po 29%, Sjedinjene Američke Države i Južna Koreja, s po 28%.
Globalno rangiranje koje mjeri vrijeme utrošeno na “stvarni posao”, donosi sljedeće podatke: Južna Koreja (72%) Australija (71%), Nemačka (71%), Sjedinjene Države (71%), Ujedinjeno Kraljevstvo (70%),
Izvor:Poslovni.hr