Unatoč globalnim izazovima poput inflacije i rasta troškova, JYSK je u financijskoj godini 2022/23, koja je završila krajem kolovoza, ponovno ostvario odličan rezultat i promet od 38,5 milijardi danskih kruna (5,2 milijarde eura).

Kupci su također nastavili kupovati u više od 3 300 JYSK trgovina u 48 zemalja svijeta, a tvrtka je u prošloj godini privukla čak 1,2 milijuna novih kupaca.

Novi predsjednik i izvršni direktor JYSKa, Rami Jensen, jako je zadovoljan ovim rezultatima: “Ponosan sam na naporan rad i trud naših zaposlenika i promet koji danas možemo predstaviti. Globalno maloprodajno tržište je i dalje pod velikim pritiskom, a povjerenje kupaca i njihova kupovna moć su niski. Ipak, JYSK je poznat po svojim kvalitetnim proizvodima kao i konkurentnim cijenama, što se odrazilo u našim rezultatima i činjenici da kupci odabiru upravo naše trgovine.”

Rami Jensen
Ekspanzija kao sastavni dio JYSKovog identiteta

Unatoč vanjskim faktorima, koji su uzrokovali brojne izazove na globalnom maloprodajnom tržištu, JYSK je nastavio slijediti svoje planove ekspanzije.

U svibnju 2023. godine  otvorio je svoje prve dvije trgovine u Turskoj i time započeo poslovanje na novom tržištu  Generalno stanje na globalnom tržištu nije ga usporilo pa je u financijskoj godini 2022/23 otvorio ukupno 135 trgovina, što je ista brojka kao i prethodne godine. Osim novih otvorenja, tvrtka je uložila u 619 preuređenja, premještaja i povećanje postojećih trgovina te primjenu najnovijeg koncepta trgovine 3.0.

“Rast je u našem DNK-u, a naši rezultati, ekspanzije i aktivnosti u trgovinama u financijskoj godini iza nas, to jasno pokazuju. Prošle smo godine ostvarili važan cilj s više od dvije trećine naših trgovina uređenih prema najnovijem 3.0 skandinavskom konceptu, pa tako ni u godinama pred nama ne planiramo usporavati.“, rekao je Rami Jensen.

JYSK je također uložio u IT rješenja s Unified Commerce sistemom kako bi svojim kupcima osigurao najbolje iskustvo kupovine. Sustav je implementiran u 112 danskih trgovina, a trenutno su u tijeku pripreme za širenje u Španjolsku, Portugal i Francusku nakon čega će uslijediti implementacije na ostalim tržištima.

Činjenice:

  • Rast prometa za 6,3% na 38,5 milijardi danskih kruna (5,2 milijarde eura)
  • 1,2 milijuna novih kupaca
  • Otvorenje ukupno 135 novih JYSK trgovina diljem Europe
  • Otvorenje prve dvije trgovine u Turskoj
  • 619 aktivnosti vezanih za postojeće trgovine

Više o temi

Izvor:Profitiraj.hr