Poznati hrvatski dizajner s višegodišnjim međunarodnim iskustvom, Petar Popović, na nedavnom izboru najprestižnijih svjetskih dizajnerskih organizacija World Brand Design Societyja, nagrađen je srebrnom nagradom za projekt cjelovitog dizajna, brandinga i vizualnih komunikacija branda Rimac i Rimac Nevere. Taj je kompleksni vizualni sustav proglašen jednim od najboljih svjetskih korporativnih identiteta za ovu godinu. Uspjeh je tim veći jer ove godine nije dodijeljeno zlato.
Zajedno s tadašnjim Rimac timom za grafički dizajn, Popović je razvio jedinstveni vizualni jezik za potpuno novi brend visokotehnoloških električnih hiperautomobila koji su se u kategoriji natjecali s renomiranim agencijama i najboljim svjetskim dizajnerima. S obzirom na respektabilnu svjetsku konkurenciju prestižnih automobilskih marki, ova će nagrada svakako pridonijeti etabliranju Rimac Automobila kao brenda i njihovog proizvoda Nevera kao revolucionarnog super sportskog automobila.
Tim hrvatskih dizajnera radija je na dizajnu koji pomno razrađuje kompletno brendiranje proizvoda i prateće vizualne komunikacije, a nagrađeno je rješenje i svojevrsno osvježenje za brend Rimac Automobili. Uz osnovni razvoj logotipa, tipografije i ostalih temeljnih elemenata vizualne komunikacije, dizajnersko rješenje uključivalo je grafički dizajn i metodologiju dizajna korisničkog sučelja.
„Naš je rad uključio i postavljanje standarda produkt dizajna, razne Rimac sustave grafičkih uzoraka, ostale grafičke sustave, ikonografiju, tipografiju po mjeri za digitalno i nedigitalno, standarde za brendiranje interijera, a upravo nas je sveobuhvatan pristup snažno diferencirao od drugih natjecatelja. Koliko nam je poznato, u automobilskoj nitko do sada nije imao tako cjelovit pristup brandu i razradu cijelog storytellinga branda kroz industriju dizajna. Tadašnji sastav tima grafičkog dizajna u Rimcu razvio je i potpunu vizualnu komunikaciju kako bismo što bolje predstavili tako velik, inovativan i važan hrvatski proizvod. Ponosni smo na ovu srebrnu nagradu koja je, možemo reći bez lažne skromnosti, velika potvrda kreativnosti, ali i znanja našeg malog tima. Posebno bih se zahvalio Adrianu Mudrom koji nam je dao kreativnu slobodu i priliku da pomičemo granice dizajna. Bez njegove podrške ne bismo mogli realizirati ovaj rad“, rekao je Petar Popović, tadašnji voditelj odjela grafičkog dizajna, art direktor i voditelj nagrađenog tima kojeg su činili i viši grafički dizajner Luka Balić, produkt dizajnerica Nataša Njegovanović i UI/UX dizajner Janko Bertoša te ostatak Rimac dizajn tima.
Petar Popović renomiran je hrvatski dizajner s međunarodnom karijerom i obrazovanjem koji je svoj profesionalni put započeo u Republici Južnoj Africi. Trenutačno radi kao direktor i multidisciplinarni dizajnerski stručnjak u vlastitoj agenciji Billion Design koja je fokusirana na izradu kompleksnih vizualnih identiteta brandova, vizualnog storytellinga i ostalih komunikacijskih rješenja koja obuhvaćaju grafički, UI/UX i produkt dizajn. Tijekom profesio
Više o temiIzvor:Profitiraj.hr