Omiljeni TV market CEE regije priprema jubilarno izdanje za pamćenje

Ključno regionalno TV tržište, NE Dubrovnik, ove godine slavi svoje jubilarno deseto izdanje. U Dubrovniku će se od 5. do 8. lipnja 2023. okupiti vodeća imena televizijske struke i biznisa, i to po deseti put! Agencija za marketing i TV industriju Mediavision, ujedno i organizator NEM Dubrovnik, ovom prigodom očekuje nagradu od 60 ak renomiranih predavača, od kojih će čak biti deset keynote predavača iz svjetski poznatih i vodećih tvrtki TV industrije. Ključni govornici poredani su abecednim redoslijedom, prema prezimenu:

  • Victoria Boklag, izvršna direktorica, United Group
  • Jamie Cooke, GM CEE, Baltik, Bliski istok, Mediteran, Turska i EMEA Pay TV i kreativna agencija u Warner Bros. Discovery
  • Louise Pedersen, izvršna direktorica, All3Media International
  • Frank Spotnitz, CEO i izvršni producent, Big Light Productions
  • Monty Sarhan, izvršni direktor, SkyShowtime
  • Melinda Szabó, viša potpredsjednica B2C komercijalnog rasta Europe, Deutsche Telekom
  • Dušan Švalek, zamjenik direktora, CME
  • Maria Valenzuela, generalna direktorica, Movistar Plus+ International Division
  • Moritz von Kruedener, direktor Beta filma

Deseti keynote govornik bit će uskoro objavljen.

Uvodničari ne kriju oduševljenje TV tržištem, poznatim po kvalitetnoj razmjeni znanja i informacija, prezentaciji najnovijih sadržaja i raznim mogućnostima širenja mrežnih kontakata.

Victoria Boklag, Jamie Cooke, Monty Sarhan

“Zaista se veselim NEM Dubrovniku 2023 u lipnju. Borba za pozornost gledatelja nikada nije bila žešća nego sada. Lokalne medijske kuće, globalni igrači u industriji zabave, kreatori sadržaja i telekomunikacijski operateri na jednom mjestu kakva sjajna prilika da podijelimo perspektive i pokušamo zajedno predvidjeti budućnost.”

Victoria Boklag, izvršna direktorica, United Group

“Uzbuđen sam što ću biti dio NEM Dubrovnika 2023 kao jedan od keynote govornika i podijeliti svoje uvide u industriju. Znam da je TV tržište dalo veliki doprinos razvoju televizijske industrije u CEE regiji tijekom posljednjih desetljeća i da će prisustvovati kolegama iz cijelog svijeta, stoga se radujem susretu s njima u prekrasnom Dubrovniku.”

Jamie Cooke, GM CEE, Baltik, Bliski istok, Mediteran, Turska i EMEA Pay TV i Creative agencija u Warner Bros. Discovery

“Upravo smo završili s uvođenjem SkyShowtimea na svim našim tržištima, uključujući Srednju i Istočnu Europu, pa je pravo vrijeme da se pridružimo pripadnicima cijele industrije na NEM Dubrovniku. Veselim se svojim govorom i prisutnosti na proslavi 10. obljetnice NEM Dubrovnika.”

Monty Sarhan, izvršni direktor, SkyShowtime

Jedinstveni TV market CEE regije

Od 2013. godine u Dubrovniku, jednom od najljepših hrvatskih obalnih gradova, okupljaju se najbolji svjetski medijski stručnjaci, panelisti i prezenteri kako bi bili u tijeku s novim trendovima, različitim strategijama i promjenama u televizijskoj branši. Tijekom ukupno četiri dana Hrvatska postaje europsko središte za kvalitetu umrežavanje i razmjenu znanja kroz panele, prezentacije, predstavljanje novih TV sadržaja i ostalih relevantnih događanja vezanih za TV industriju.

Proteklih su godina na NEM Dubrovniku sudjelovali predstavnici više od 180 velikih globalnih i lokalnih kompanija, među ostalima: Eutelsat, Deutsche Telekom, A1 Telekom Austria Group, United Group, Comcast, Irdeto, NAGRA, Global Agency i Warner Bros. Discovery te AMC Networks International , BBC Studios, Paramount, Disney, NBCUniversal, Fremantle, Sony Pictures Television, Pickbox, MGM, all3media, Banijay, ITV Studios Global Entertainment, Viasat World, Telekom Srbija Group, Prva Srpska Televizija, ZDF, BETA Film, HRT, Nova TV, RTL Hrvatska, RTL Mađarska i mnogi drugi.

Više informacija o događaju i cijeni paketa saznajte na slu

Više o temiIzvor:Profitiraj.hr