Hrvatska turistička zajednica u drugoj fazi natječaja za krovni komunikacijski koncept i vizualni identitet odabrala je pet ponuditelja za ‘Big Ideu’ te 10 ponuditelja za izradu vizualnog identiteta. Dok su za vizualni identitet u drugu fazu natječaja ušla četiri ponuditelja sa sjedištem u Hrvatskoj: McCann Zagreb + SDG, Boris Ljubičić, Spellcaster te Filburgza krovni komunikacijski koncept, nije ušao u drugi krug niti jedna agencija iz Hrvatske.
Kako objašnjavaju u HTZ-u, odaziv na međunarodni natječaj bio je iznimno velik, pristiglo je ukupno 27 prijavaa javile su se mnoge renomirane agencije koje imaju bogato i relevantno iskustvo te istaknute reference za ovakav posao.
-Neki od osnovnih kriterija bili su: izdvojeni projekti koji dokazuju potrebnu ekspertizu i iskustvo s područja brendiranja turističkih destinacija i turizma, popis relevantnih strukovnih nagrada, minimalno pet godina poslovanja u području brendiranja, životopisi članova tima (brend strateg i kreativni direktor), itd. Stručno Povjerenstvo je procijenilo pristigle prijave ocjenom svakog pojedinačnog kriterija pomoću unaprijed definirane bodovne ljestvice te se prema dodijeljenim bodovima utvrdila lista pet najbolje rangiranih ponuditelja, koji su u najvećoj mogućoj mjeri zadovoljili zadane kriterije, a njihovo iskustvo, reference i stručnost u tom su smislu bili značajniji u odnosu na ostale ponuditelje – pojašnjavaju u HTZ-u.
Tako su u drugom krugu natječaja za izradu krovnog komunikacijskog koncepta (Big Idea) odabrani ponuditelji SS+K, MMGY Global, MR.H, agencija Black Diamond te Publicis Pokedok su u drugom krugu za izradu vizualnog identiteta odabrani McCann Zagreb + Scandinavian Design Group, MMGY Global, MR.H London, Saint Elmo’s Tourismusmarketing GmbH + Saint Elmo’s München, Boris Ljubičić, Rebecca Battman Limited (RBL), Publicis Poke, Black Diamond Agency, Spellcaster te Filburg.
Članovi Stručnog povjerenstva koji su odabrali agencije jesu Feđa Vukić sa Studija dizajna, Arhitektonskog fakulteta u Zagrebu, Josip Mikulić sa Zavoda za turizam Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Mirko Ilić, grafički dizajner, ilustrator, Tomislav Popović, predsjednik Uprave Maistre, Eulogio Bordaskonzultant i osnivač Tourism Industry Advisors, Božo Skoko s Katedre za strateško komuniciranje Fakulteta političkih znanosti, Petra Mlačak Rosićsavjetnica u Kabinetu ministarstva turizma, Mirko Hercegsavjetnik ministarstva turizma, Renata Deželjindirektor Sektora brendova HTZ-a i Ivana Hrestakisto iz Odjela za brend HTZ-a.
Još se ne zna ukupna vrijednost natječaja jer natječajnom dokumentacijom nije dan okvir procijenjene vrijednosti nabave. Međutim, ponuditelji koji su ušli u drugu fazu moraju u sklopu ponude priložiti i troškovnik pa će ukupna vrijednost ovisiti o predloženom konceptu kreativnog rješenja. U konačnoj evaluaciji ocjena stručnog Povjerenstva nosi 50 bodova, odn
Više o temiIzvor: Leadermedia.hr