SEO optimizacija web stranice može biti zbunjujuća igra kad počinjete sa izradom ili redizajnom web stranice. Što se tiče SEO optimizacije na stranici, postoje jasne smjernice na koje se možete osloniti kako biste osigurali najbolje šanse za rangiranje svoje teme i ciljane ključne riječi, a time povećali posjetu Vašoj web stranici.

U ovom članku pokušavamo prikazati najvažnije smjernice kako SEO optimizacija na stranici utječe na mjesto rangiranja na Google tražilici. Implementirajte ih danas u svoj sadržaj kako biste povećali poziciju ključne riječi na tražilicama i ostvarili promet.

Postoje posebne optimizacije koje bi trebalo napraviti u strukturi i oblikovanju članka koje će pomoći u poboljšanju stope napuštanja početne stranice i vremena zadržavanja. Uključivanje različitih vrsta medija također će pomoći. Kada možemo uspješno smanjiti broj ljudi koji odlaze s naših web stranica i povećati vrijeme boravka na našoj domeni, možemo očekivati ​​poboljšanje rangiranja i prometa.

Općenito, želimo sastaviti članak tako da ga “pregledava”. To omogućuje zaposlenom čitatelju da brzo shvati o čemu se radi u članku kako bi mogao donijeti odluku hoće li se obvezati čitati cijeli članak ili ne.

Najbitniji faktori rangiranja

  1. Sadržaj tekst
  2. Naslovna oznaka ili Title Tag
  3. Naslov 1 (H1 naslov)
  4. URL Slug
  5. Naslovi 2 – 4 (naslovi  H2, H3, H4)
  6. Slike
  7. Odlomci: Svaki odlomak trebao bi se usredotočiti na jednu misao
  8. Rečenice: Svaka rečenica treba biti jasna i koncizna.
  9. Podebljani tekst i Italic
  10. Tablice
  11. Fotografije i video
  12. Interaktivni sadržaj

Saznaj više kako SEO optimizacija utječe na rangiranje ključnih riječi na tražilici -> SEO optimizacija – Digitalni asistent