Volcanica, Amphibian, Lunar, Spectra, Sphynx, Nectar, osim što su geološki nazivi i vrste životinja, poznavateljima industrije ljepote poznati su i kao imena brendova kozmetičkih proizvoda Integracija kože, koji se već nekoliko godina mogu pronaći na policama hrvatskih ljekarni i drogerija, ali iu neseserima brojnih korisnika (i korisnika). No zanimljivo je što iza imena Skintegra ne stoji velika farmaceutska kuća ili multimilijunski brend već mala hrvatska obiteljska tvrtka Creaticon.
Jelena Skendžić Ratkajecbivša novinarka koja je nedavno pisala o beauty-trendovima, osnovala je Skintegru prije šest godina zajedno sa suprugom Vjekoslav Ratkajc u želji da ljudima s problematičnom kožom pruži jednostavne kozmetičke proizvode koji daju vidljive rezultate. Na našem su tržištu uvidjeli da postoji prostor za razvoj takvog jedinstvenog brenda, a do danas su svoje kreme, serume, maske, tonike i gelove za čišćenje lica uspješno plasirali na tržišta diljem Europe kroz ljekarničke kanale. Kako kaže Jelena, sve je započelo jednim malim poslovnim kreditom i sjajnom idejom.
– Imala sam dugogodišnjih problema s preosjetljivom i problematičnom kožom lica te sam znala što trebam promijeniti u postojećim proizvodima da bih promijenila kožu ljudi sa sličnim problemima. Tako je, u suradnji s tim farmaceutom, nastala Skintegra – dermokozmetika razvijena za zahtjevnu kožu lica. Naši proizvodi brzo su prepoznati, već iduće godine plasirali smo ih u ljekarne diljem Hrvatske i ostalo je povijest – započinje svoju priču Jelena, glavna direktorica Skintegre.
Ukupno dvadeset dva Skintegrina kozmetička proizvoda prodaje se u ljekarnama poput Farmacije, Joukhadara, Prima Pharma i drugih te u dm-ovim specijaliziranim prodavaonicama bezreceptnih lijekova, a tu je, naravno, i Skintegrina internet trgovina.
Transparentnost i odgovornost
Iako su njihovi proizvodi prisutni na stranim tržištima, najveću pozornost ipak uživaju među hrvatskim kupcima. Za širenje na domaćem tržištu najviše su im pomoći preporuke kupaca s pozitivnim iskustvima. Skintegra je, naime, prepoznatljiva po tome što njeguje odnos s kupcima, posebno putem online komunikacije i društvenih mreža.
Međutim, niti Creaticon, kao i mnoge druge proizvodne tvrtke, prošle godine nije ostao imun na inflaciju, rast ulaznih troškova i poremećaje u opskrbnim lancima. No Jelena ističe da unatoč tome rastuće troškove nisu prebacili na svoje kupce.
– Inflacija prošle i ove godine nastavlja uzrokovati poremećaje na tržištu, a podizanje cijena sirovina i ambalaže konstantno dovodi do napetosti. Unatoč tome, cijene proizvoda dosad nismo podizali, čak ni u jeku inflacije. Štoviše, potpisnici smo Etičkoga kodeksa Ministarstva gospodarstva – objašnjava Jelena, smatrajući da je ta odluka trenutno teška, ali dugoročno pametna.
– Naši kupci znaju da su situacije na tržištu, kao i činjenice da pojedini proizvođači i trgovci iskorištavaju inflaciju, te je u takvim okolnostima povjerenje kupaca još važnije zbog transparentnosti
Više o temiIzvor: Leadermedia.hr