Ovo je prvi ovakav projekt koji hrvatska djela čini dostupnima svugdje, a kupnju umjetnina nikad lakšom jer je potrebno samo nekoliko klikova kako bi posjetitelji platforme upoznali umjetnike i otkrili njihove radove. No, nije riječ samo o webshopu koji umjetnička djela čini pristupačnijima, već je platforma koncipirana tako da posjetiteljima pruža doživljaj dolaska u umjetnikov atelje i upoznavanja umjetnika putem kratkih intervjua i video uradaka koji prikazuju kreativce u njihovom radnom prostoru, dok stvaraju.
“Nakon što smo i sami godinama, više ili manje uspješno, pokušavali navigirati Instagramom u potrazi za mladim perspektivnim umjetnicima i umjetničkim djelima koje biste mogli priuštiti u svojim ranim tridesetima, odlučili smo napraviti digitalnu platformu koja će na jednom mjestu okupiti veći broj kvalitetnih, suvremenih hrvatskih umjetnika te drugim ljubiteljima umjetnosti pojednostaviti proces pronalaska i kupnje umjetničkih djela”, izjavio je Nik Kolveshi Radlović, suosnivač Kolekcije.
Umjetnici i njihova djela, uz fotografski i video sadržaj, predstavljeni su i kroz autorske tekstove na kolekcionart.com, a ljubitelji umjetnosti imali su priliku njihove radove vidjeti i uživo. Prostor kreacije Urania krasila je organizirana izložba povodom lansiranja digitalne platforme pa su posjetitelji poput Ive Mihalić, Anje Matković, Ivane Roščić, Adriana Pezdirca, Dine Pešuta, Anje Polić i Jerka Marčića imali prilike djela vidjeti izbliza i družiti se s umjetnicima.
“Cilj nam je umjetnost predstaviti na malo opušteniji i interaktivniji način, putem digitalnih kanala koje većina populacije svakodnevno koristi, i potaknuti mlade ljude u Hrvatskoj i šire da kupe svoja prva umjetnička djela. Zašto kupovati bezlične plakate u velikim robnim kućama kada za istu cijenu možete kupiti limitiranu ediciju grafike mladog hrvatskog umjetnika?”, istaknuo je jedan od suosnivača Filip Mojzeš.
Više o temiIzvor: Journal.hr