Svojevremeno je kao gitarist nastupao s nekima od najpopularnijih svjetskih glazbenika, a danas brend-strategiju dovodi do umijeća! Na Dane komunikacija dolazi rock zvijezda novozelandske agencije Colenso BBDO (i njihov glavni strateg). Rob Campbellkoji je strast prema glazbi i komunikacijama ujedinio upravo radom s legendarnim Metallicom, a njegovo predavanje održat će se u petak 21. travnja na glavnoj festivalskoj pozornici u rovinjskom hotelu Lone!

Postoji bezbroj načina da se opiše Robovo predavanje na Danima komunikacija. Neki bi rekli da se traži razlog zašto toliko marki ne može se povezati sa svojom javnošću unatoč tome što sada imaju više podataka, istraživanja i novca za marketing nego ikada. Ali u isto vrijeme, bilo bi potrebno okrenuti se kontroverznijem pitanju: što ako alati i procesi modernog marketinga nisu dobri?

Iako će se dotaknuti i jednoga i drugoga u svome predavanju, Campbell je bez dlake na jeziku i nikada ne okoliša, stoga pravi narativ njegova predavanja Ništa nije komercijalno učinkovito nego biti kulturološki smiješan staklo – „ako želite biti kulturološki i kreativno moćni, prestanite biti tako prokleto dosadni“. Morat će presjesti s jedne godine na drugu, a potom i na treću, da bi doputovao u Rovinj, stoga nema sumnje da sve sudionike na pozornici zasigurno očekuje spektakl.

Ovaj će osebujni govornik u Rovinju predstaviti svoj pogled na brend strategiju iz perspektive svoje tridesetogodišnje karijere, tijekom koje je radio na globalnim pozicijama nekih od legendarnih agencija kao što su Wieden+Kennedy, R/GA i Colenso. Svoje je iskustvo prenio praktički na sve kontinente – Ameriku, Europu, Aziju i Australaziju, a pritom osvojio brojna međunarodna priznanja. Pojam uspjeha vrlo je subjektivan, stoga će se intrigantno oglašivački nevaljalackoji je osvojio niz pozornicu, od Cannes Lionsa do Music Matter, zasigurno je dotaknuti i ono što je za njega, kako kaže, bio vrhunac karijere – kada su ga članovi Metallice nazvali debilom.

Objavljen je nestrpljivo iščekivani raspored Dana komunikacija. Nakon Edward Snowden, koji će se sudionicima festivala DK2023 pridružiti videolinkom na desetu obljetnicu od razotkrivanja sustava masovnog nadzora koji je šokirao svijet; evanđelista, vizionara i rock-zvijezde tehnološkoga svijeta Jamesa Whittakera; Munise Može, strateg i direktor tvrtke Highsnobiety, koji pomaže robnim markama da zacrtaju put do sigurnog uspjeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea; svjetskog autoriteta za sextech Bryony Cole; vodeći futurist za kreativne tehnologije Iana Beacrafta powered by Hrvatski Telekom; Main Monka Media.Monksa, najveće globalne platforme za digitalnu produkciju, Victora Knaapa; Roryja Sutherlanda, jedan od najoriginalnijih mislilaca u reklamnoj sferi i šire te globalni kreativni direktor Ogilvyja; Oprahina IT djevojka i autorica bestselera rasprodaje turneje po cijelom svijetu Kristine Kuzmić omogućuje Priceless.com; nadrealističkog redateljskog dvojcaDolina Duhamel; domaćeg filozofa svjetskog glasa Srećka Horvata; pionir oglašavanja sa svrhom Thomas Kolster powered by ENNA, potpredsjednik komunikacije brenda adidas Erike Wykes-Sneyd; te mischief-makera – virtuoza strategije Campbella haljinanema sumnje da nas očekuje zanimljivo izdanje ovoga popularnog trodnevnog festivala.

Prijave za sudjelovanje najednom od najboljih svjetskih eventaprema dvostrukoj nominaciji britanskog Association Excellence Awardsa moguće su naslužbenim stranicama festivala.

Više o temiIzvor:Profitiraj.hr