Huawei je objavio godišnje izvješće za 2022.: 92,4 milijarde dolara prihoda

Huawei objavio je svoje godišnje izvješće za 2022. godinu kojim je potvrdio nastavak stabilnog poslovanja u kojem su ostvarili 92,4 milijarde dolara prihoda te 5,2 milijarde dolara neto dobiti. Huawei nastavlja pojačavati ulaganja u istraživanje i razvoj, s godišnjim izdvajanjem od 23,3 milijarde dolara u 2022. što predstavlja 25,1 posto ukupnih godišnjih prihoda tvrtke. Time je iznos ulaganja u istraživanje i razvoj tijekom zadnjih deset godina premašio 977,3 milijarde juana (140 milijardi američkih dolara).

„Izazovno okruženje i netržišni čimbenici nastavili su utjecati na poslovanje Huaweija u 2022. godini. Usred ove oluje, nastavili smo juriti naprijed, i napravili smo sve što je u našoj moći kako bismo održali kontinuitet poslovanja i zadovoljili naše klijente. Također smo uložili velike napore u razvijanje budućeg poslovanja kako bismo osigurali kvalitetan temelj za godine koje dolaze”rekao je Eric Xu, rotirajući predsjednik Huaweija.

Unatoč znatnom pritisku u 2022., naši ukupni poslovni rezultati bili su u skladu s predviđanjima. Naša financijska pozicija ostaje čvrsta, uz snažnu otpornost i fleksibilnost. U 2022. naša ukupna potrošnja na istraživanje i razvoj bila je među najvišima u povijesti Huaweija. U vremenima pritiska nastavljamo – s povjerenjem”, dodala je Sabrina Meng, Huaweijeva financijska direktorica.

U 2022. prihod Huaweijeve CBG grupe (eng. Consumer Business Group) iznosio je 631,7 milijardi juana (91 milijarda dolara).

Huawei je više puta istaknuo kako je snažan zagovornik zajedničkog rasta sa svojim partnerima u ekosustavu i vjeruje kako otvorenost i suradnja vode uspjehu. Tvrtka je nastavila s otvaranjem mogućnosti svoje platforme u svom portfelju HarmonyOS, Kunpeng, Ascend i cloud, fokusirajući se na poboljšanje iskustva programera, kao i na unapređenje i podršku partnerima u ekosustavu na svim razinama. Huawei trenutno radi s više od devet milijuna programera i preko 40.000 partnera kako bi potaknuo inovacije temeljene na ekosustavima i stvorio veću vrijednost za svoje klijente.

“2023. godina bit će ključna za Huaweijevo održivo poslovanje i razvoj. Iako je istina da se suočavamo sa značajnim izazovom, imamo sve što je potrebno da ga prevladamo – s prilikama za rast, otpornim poslovnim portfeljem, jedinstvenom konkurentskom prednošću, trajnim povjerenjem naših kupaca i partnera i hrabrošću za velika ulaganja u istraživanje i razvoj.Uvjereni smo u svoju sposobnost da

Više o temiIzvor:Profitiraj.hr