Sljedeći tjedan počinju Dani komunikacija! Festival komunikacija i kreativnosti u aktualnim raspravama i zanimljivim tržišnim pregledima okupit će cijenjena lica hrvatske i regionalne kreativne scene

Dani komunikacija koji u svom devetom izdanju uskoro otvaraju svoja festivalska vrata kreativcima, digitalcima, komunikolozima, dizajnerima i svim ljubiteljima kreativnosti i tržišnih komunikacija. od 20. do 23. travnja u rovinjskom hotelu Lone okupiti nekoliko tisuća sudionika. Objavljen je službeni raspored festivalaa posebno veseli činjenica da se sudionici i ovoga puta može sudjelovati u čitavom nizu zanimljivih rasprava o temama od velike važnosti za industrijušto festival čini sjajnom prilikom za razvoj kreativnih vijuga – ali i razgovor o njima na nizu panela koji će kreativnost u Hrvatskoj, ali i cijeloj regiji, kritičkim okom promicati iz višestrukih perspektiva!

L’ART POUR L’ART: O ULOZI KREATIVNOSTI DANAS

Svijet nam se mijenja pred očima, a uloga kreativnosti u oblikovanju budućnosti sve je važnija – ili možda ipak nije? Je li kreativnost bliža filozofiji ili poslovnom sektoru? Pomaže li nam ona ili odmaže? Sva su ova pitanja ključna za razvoj kreativne industrije, a svoje će odgovore na Danima komunikacija ponuditi umjetnicima i glazbenicima Ana Đurić Konstraktakreativac i autor bestseleraAljoša Bagola te multidisciplinarni umjetnik Slaven Lunar Kosanović u razgovoru s domaćinom rasprave – vizualnim umjetnikom Slavimir Stojanović (Futro Design) u razgovoru naziva L’art Por L’art: O ulozi kreativnosti danas. Osvrnut će se na ulogu kreativaca u društvu i poslovanju, a neće zaobići ni dosad viđenu temu odnosa umjetnosti i tehnologije.

KREATIVNOST NA IZAZOV: JESMO LI OGRANIČENI ILI BEZGRANIČNI?

Jesu li sloboda izražavanja, politička korektnost i kultura start-up tvrtki koje izlaze iz očekivanih okvira radne kulture – ujedno i prepreke kreativnosti? Ili zapravo predstavljaju nove prilike koje će nas gurnuti do novih granica? [Spark the Conversation] Kreativnost izazvana: Jesmo li ograničeni ili bezgranični? pogon HEP-a razgovor je koji će potaknuti pretvaranje izazova u prilike – i potaknuti kreativnu izvrsnost. Domaći razgovor Nikoli Žiniću(supredsjednik i glavni kreativni direktor, Bruketa&Žinić&Grey/Hrvatska) pridružit će se sugovornici iz čak pet zemalja:Vesna Beganović(osnivačica i partnerica, Via Media/Bosna i Hercegovina),Saša Dimitrievski(partner i član uprave, Pristop, Slovenija),Nikola Kapraljević(CEO, Infinum/Hrvatska),Sašo Pešev(izvršni partner, New Moment Makedonija, Albanija i Kosovo/Sjeverna Makedonija) iSrđan Šaper(predsjednik uprave, I&F Grupa/Srbija) objasnit će da kreativnost nema i ne smije imati granice.

UPOZNAJTE SVOJE SUSJEDE

Kako diše kreativnost na pet regionalnih tržišta? Upoznajte svoje susjede: Balkan… Ups, mislimo na pregled tržišta CEE red je prezentacija na kojoj će se sudionici moći upoznati s najnovijim marketinškim trendovima i utjecajima koji oni imaju na pojedino tržište. Bosnu i Hercegovinu predstavit će Ekrem Dupanović (glavni urednik, Media Marketing); Hrvatsku Damir Ciglar (generalni direktor, Imago Ogilvy/bivši predsjednik uprave HURA-e); Sjeverna Makedonija Aleksandra Dilevska (CEO Publicis Groupe Croatia & N. Macedonia, COO Adriatic); Srbiju će predstaviti Lea Stanković (izvršni direktor, Communis); prilikom dolaska iz Slovenije Dino Zupančič (član uprave, SOZ/CEO i partner, Agencija 101). Ovi iskusni stručnjaci iznijet će svoje viđenje onoga što je dobro na tržištu, ali i ukazati na prostor za napredak te tako na kvalitetan način zaokružiti sliku regionalne industrije!

USPJEH U DIZAJNIRANJU

Hrvatsko dizajnersko društvo (HDD) na tribini Dizajniranje uspjeha: o vizualnom jeziku komunikacije udružio se s Hrvatskim udruženjem društava za tržišno komuniciranje (HURA-om) kako bi zajedno potaknuli razgovor o položaju dizajnera na današnjem tržištu i njihovom utjecaju u procesu odlučivanja. Moderatorica razgovoraMaša Milovac(dizajnerica i predsjednica Upravnog odbora HDD-a), te sudioniciMaja Kolar(suosnivačica, dizajnerica i istraživačica, Oaza), Sean Poropat(kreativni direktor, Studio Sonda), Sven Sorić(samostalni umjetnik potpredsjednik Upravnog odbora HDD-a) iMarko Šesnić(kreativni direktor, Studio Šesnić&Turković) razgovarat će o tome kako nas različitosti povezuju – ali zašto dizajn baš nikada neće izaći iz mode.

Podsjećamo, objavljen je i nestrpljivo iščekivani raspored Dana komunikacija. Nakon Edward Snowden, koji će se sudionicima festivala DK2023 pridružiti videolinkom na desetu obljetnicu od razotkrivanja sustava masovnog nadzora koji je šokirao svijet; evanđelista, vizionara i rock-zvijezde tehnološkoga svijeta Jamesa Whittakera; Munise Može, strateg i direktor tvrtke Highsnobiety, koji pomaže robnim markama da zacrtaju put do sigurnog uspjeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea; svjetskog autoriteta za sextech Bryony Cole; vodeći futurist za kreativne tehnologije Iana Beacrafta powered by Hrvatski Telekom; Main Monka Media.Monksa, najveće globalne platforme za digitalnu produkciju, Victora Knaapa; Roryja Sutherlanda, jedan od najoriginalnijih mislilaca u reklamnoj sferi i šire te globalni kreativni direktor Ogilvyja; Oprahina IT djevojka i autorica bestselera rasprodaje turneje po cijelom svijetu Kristine Kuzmić omogućuje Priceless.com; nadrealističkog redateljskog dvojcaDolina Duhamel; domaćeg filozofa svjetskog glasa Srećka Horvata; pionir oglašavanja sa svrhom Thomas Kolster powered by ENNA, potpredsjednik komunikacije brenda adidas Erike Wykes-Sneyd; te mischief-makera – virtuoza strategije Campbella haljinanema sumnje da nas očekuje zanimljivo izdanje ovoga popularnog trodnevnog festivala.

Prijave za sudjelovanje moguće su nawww.danikomunikacija.com.

Više o temiIzvor: Leadermedia.hr