Na događaju “Kia Brand Summit” u Njemačkoj, Kia je predstavila model EV9, osvježila svoju hrabru strategiju marke i predstavila najnovije inovacije, s kojima će preoblikovati mobilnost u Europi i pridonijeti boljoj budućnosti za sve
Kia nastavlja svoj proces preoblikovanja kako bi postala pružatelj održivih rješenja mobilnosti s naglaskom na ljude, planet i profit. Ova se najava temelji na uspješnoj strategiji “Plan S” s kojom Kia želi postati pružatelj održivih rješenja mobilnosti na temelju tri glavne stupa: “ljudi”, “planet” i “profit”. U okviru ovih koraka Kia želi povećati vrijednost za klijente s pristupom fokusiranim na klijente, smanjenje emisije ugljika upotrebom održivih materijala, stvaranje prihoda i društveno odgovorno poslovanje.
— tekst slijedi nakon oglasa —
Kia, podsjetimo, želi postati vodeća marka električnih vozila: do 2027. izbacit će 15 električnih vozila, a do 2030. udio prodaje električnih vozila bit će 55%. U sljedećih 5 godina Kia će uložiti 22 milijarde eura.
Predstavljen EV9
Kia također predstavlja novi model, EV9, koji postavlja nove standarde i pojačava posvećenost elektrifikaciji. Sve veća ponuda električnih vozila koje će Kia predstaviti do 2027. sastavni je dio plana da Kia zadrži Europu kao svoje tržište najvažnijih električnih vozila, pri čemu predstavljanje modela EV9 u Europi dolazi nakon što je Kia u prvom kvartalu ostvarila rekordnu prodaju, od kojih čak 34 ,9 % predstavljaju elektrificirana vozila.
EV9 napravljen je na posebnoj platformi za električna vozila, zbog čega je opremljen tehnologijom, dizajnom i funkcijama kakve veliki električni SUV još nije imao. SUV koji će biti s mogućnošću raspoloživosti autonomne vožnje 3. stupnja, funkcijom AutoMode i funkcijom Highway Driving Pilot (isprva samo u Njemačkoj), pokazuje kakva budućnost čeka Europu. AutoMode je Kijin sustav za pomoć vozaču koji će se moći bežično osvježavati. Kia planira do 2026. uvesti funkciju Highway Driving Pilot 2 koja će pod određenim uvjetima podržavati vožnju “bez očiju”, s krajnjim ciljem da se u skoroj budućnosti omogući potpuno autonomna vožnja.
EV9 je također vozilo bez prave životinjske kože. Uključuje održivije i ekološki prihvatljivije materijale koji se mogu reciklirati – postoji 34 kilograma ekološki prihvatljivih materijala korištenih za razne dijelove EV9. Do 2030. Kia namjerava povećati udio reciklirane plastike u novim vozilima na 20%. To je ujedno i prvo Kijino vozilo koje nudi nadogradnju putem internetske trgovine Kia Connect.
Proizvodnja i infrastruktura
Kia namjerava od 2025. godine u svojoj tvornici u Slovačkoj proizvoditi mala i srednje velika električna vozila, jer su ista ključna za prodaju u Europi.
Povećanju broja električnih vozila doprinosi i neprestano širenje europske mreže punionica, koja klijentima omogućuje pristup do više od pola milijuna punjačkih mjesta u 28 zemalja, zahvaljujući Kijinom partnerstvu s tvrtkama Ionity i Digital Charging Solutions (DCS). Ionity je lani sa 1.900 punjačkih mjesta dostigao 430 punjačkih parkova. Pored toga trenutno gradi još 56, a do 2025. bi se broj lokacija Ionity trebao povećati na više od 1.000, s ukupno 7.000 punjačkih mjesta. Mreža DCS u Europi pruža više od 500.000 punjačkih mjesta i čini najveću europsku mrežu punionica.
Osim toga, vozila poput EV9 omogućuju skladištenje energije dobivene iz obnovljivih izvora i njezino vraćanje u električnu mrežu, tzv. reverzibilno punjenje. U Njemačkoj Kia Europe surađuje s start-up tvrtkom encore | DB (Deutsche Bahn) za stvaranje sustava za pohranu energije iz istrošenih baterija električnih vozila Kia.
U Nizozemskoj Kia surađuje s vladom u okviru projekta usluge sigurnosnih prioriteta, koji je namijenjen pružanju većeg broja neprihvaćenih sigurnosnih upozorenja u vozilu na armaturnoj ploči ili navigacijskom sustavu. Cilj ovog projekta je poboljšati mobilnost i sigurnost svih sudionika u prometu i doći do važnih zaključaka koji bi se mogli koristiti u drugim zemljama.
Više o temiIzvor:Bug.hr