Manje od trećine ispitanika reklo je da je odabir vijesti na temelju ranijih pretraga dobar način informiranja.
Broj ljudi na globalnoj razini koji vijestima pristupaju putem web stranica ili aplikacija pao je od 2018., a mlađe skupine radija vijesti dolaze putem društvenih medija, pretraživača ili mobilnih agregatora, pokazuje izvješće objavljeno u utorak.
Publika obraća više pozornosti na slavne osobe, influencere i osobe s društvenih medija nego novinare na platformama kao što su TikTok, Instagram i Snapchat, objavio je Reutersov institut za proučavanje novinarstva u svom godišnjem izvješću o digitalnim vijestima.
TikTok je, prema izvješću, najbrža rastuća društvena mreža koja za vijesti koristi 20 posto mladih od 18 do 24 godine, što je pet postotnih bodova više od prošle godine. Manje od polovice ispitanika u anketi izrazilo je velik interes za vijesti, što je nagli pad u odnosu na 6. od 10. u 2017. godini.
“Nema razumnih razloga za očekivanje da će oni rođeni u 2000-ima odjednom zavoljeti staromodne web-stranice, a kamoli radio, televiziju i tisak, jednostavno zato što stare”, rekao je direktor Instituta Reuters Rasmus Nielsen u izvješću koje se temelji na internetskoj anketi. na otprilike 94.000 odraslih osoba, provedenih u 46 zemalja, uključujući SAD.
Manje od trećine ispitanika reklo je da je odabir vijesti na temelju ranije pretrage dobar način informiranja, što je pad od šest bodova u odnosu na 2016., kada je anketa posljednji put postavljena na pitanje. Ipak, ljudi malo više vole da im vijesti biraju algoritme nego urednici ili novinari, prenosi Reuters.
Povjerenje u vijesti palo je za dva postotna boda u prošloj godini. U prosjeku, 40 posto ljudi kaže da uglavnom vjeruje većini vijesti. Sjedinjene Države bilježe povećanje povjerenja u vijestima za šest posto, na 32 posto, ali su i dalje među najnižima u istraživanju.
Na svim
Više o temiIzvor:Poslovni.hr