Statistika kaže da su cijene najvećih automobila na obali skočile 40 posto, evo situacije s terena

Veliki im ruše cijenu jer im to omogućuje poslovanje s više stotina ili tisuća automobila.

Dubrovnik, kao pretežno avio destinacija, pogodno je tržište za iznajmljivanje automobila. Prema statistici – cijena rent-a-cara na kraju je jugu narasla za oko 40%. Ne, na terenu je stanje drugačije – veliki inozemni iznajmljivači, koji posluju putem aplikacije, spuštaju cijene koje se pak odražavaju na one male, lokalne koji, kažu, po tim cijenama ne mogu poslovati.

Brojnim je dubrovačkim gostima, odmah po slijetanju u Zračnu luku, prva stanica neka od rent-a-car poslovnica, piše HRT.

“Unajmili smo auto na 4 dana da bismo obišli okolicu Dubrovnika. Išli smo iu Mostar, iu Crnu Goru”, kaže gost iz Španjolske.

Iako statistika pokazuje da je cijena najmanje automobila u Dubrovniku skočila za 40 posto, cijene su najfleksibilnije u velikim rent-a-car tvrtkama.

“Na primjer ako ćete uzeti unaprijed nešto, onda može ispasti 80 eura 10 dana, tako nešto. Ako imate sreće. Ovisno opet o kategoriji vozila može biti puno skuplje”, objašnjava Robert Banjad, djelatnik rent-a-cara.

Potvrđuju to i aplikacije preko kojih posluje većina stranih rent-a-car tvrtki. No s malima, domaćima, situacija je sasvim drugačija.

“Za 7 dana je otprilike nama po 50 eura, to je nekih 350 eura za najam nekog auta srednje klase kao što je recimo Dacia. Svi su auti novi i otprilike 350 eura s osiguranjem”, rekao je Maro Franić, vlasnik rent-a-cara.

Cijene nisu dizali od lani kada su imali 20 automobila. Zbog lošeg prometa, dobra su dio vozila prodali. Trenutačno im je iznajmljen samo jedan motocikl.

“Ova godina je totalna katastrofa što se tiče iznajmljivanja automobila i motora. Evo sad je mjesec lipanj, ogroman je turizam, svi se busaju da je ogroman turizam, nama svi automobili stoje. Sad smo pali na sedam automobila, tri kombija i 20-ak motora”, ističe Franić.

Veliki im ruše cijenu jer im to omogućuje poslovanje s više stotina ili tisuća automobila.

“Utoliko će se i mali ili morati prilagoditi cjenovno ako imaju kapaciteta za to ili će se zapravo i oni morati krenuti digitalizirati, putem društvenih mreža prodavati, on-line platformi bukirati. U suprotnom teško da će moći zadovoljiti izazove tržišta je

Više o temiIzvor:Poslovni.hr