Audi je za zabavu predstavio električni NSU Prinz

Evo kako se obučavaju vježbenici u Audijevim pogonima – njih dvanaestero imalo je zadatak izraditi modernu, elektrificiranu inačicu legendarnog NSU Prinza. A kakav su samo posao obavili!

Kako bi obilježili 150. obljetnicu Audijeve tvornice u Neckarsulmu, kompanija je zadužila dvanaestero vježbenika s posebnim zadatkom – da li su im elektrificirani legendarni NSU Prinz, preteču modernih Audijevih automobila i prirediti ga za moderno doba. U projektu su sudjelovali mladi stručnjaci za karoseriju, mehaniku, konstrukciju i završnu obradu vozila, au radu su se koristili postojeći dijelovi pogonskih sklopova iz Audijevih modela e-tron i Q7 TFSI e quattro.

— tekst slijedi nakon oglasa —

240 umjesto 30 “konja”

Na projektu “elektrifikacije” legende su zaista iskazali svoj talent i predstavili automobil pod nazivom EP4 – “električni NSU Prinz 4” – ponovno oživljeni model iz 1971. godine. Za to im je trebalo oko pola godine, da bi sve dovršili prije nekoliko dana i predstavili okupljenima u spomenutoj Audijevoj tvornici.

Da bi dobio novu reinkarnaciju, stari Prinz je morao proći značajnu restauraciju i popravke, dobiti novu karoseriju, boju, pojačanu šasiju, a sve to je uključivalo i novi ovjes te baterije i električni pogon. Sada umjesto dvocilindraša od 30 KS, ovaj model ima straga ugrađen elektromotor iz e-trona od 240 KS, dok energiju dobiva iz baterije Audija Q7 TFSI e quattro plug-in hibrida. Baterija se nalazi ispred haube, gdje je Prinz nekada imao spremnik goriva.

EP4 je dobio i potpuno novi, daleko moderniji izgled, počevši od oblika karoserije, preko odbojnika pa sve do svjetlosnih elemenata. Svi oni nose karakter originala, ali se ističu modernim stilom s potpisom Audi Designa. Interijer je jednostavan i esencijalan, s tek jednim zaslonom i osnovnim instrumentima.

“Projekt je našim vježbenicima dao priliku slobodno raditi s različitim tehnikama i materijalima. Primjerice, uz električni pogon koristili su 3D ispisivanje, drugu tehnologiju budućnosti. Ugljična vlakna – poznata iz motosporta – također se koriste za prednji poklopac”, poručuju iz Audija. Projekt EP4 neće u serijsku proizvodnju, već će koncept ostati dijelom izložbe u Neckarsulmu.

Više o temiIzvor:Bug.hr