Električna limuzina namijenjena nešto dinamičnijoj vožnji – to je vizija koja stoji iza Volkswagenovog električnog koncepta ID.X Performance, prikazanoga u Švicarskoj ovoga vikenda

Volkswagen je protekloga petka i subote, na događanju rezerviranome za autoentuzijaste ID. Treffen u švicarskom mjestu Locarnu, ljubiteljima električnih vozila prikazao jedinstven koncept. Nazvali su ga ID.X Performance, a kažu kako on predstavlja viziju potpuno električne sportske limuzine u gornjem srednjem segmentu.

— tekst slijedi nakon oglasa —

Koncept je zasnovan na novom modelu ID.7, no dobio je brojne nadogradnje, sve zasnovano na popularnoj Volkswagenovoj modularnoj platformi MEB. Već na prvi pogled vidi se kako je ovaj model daleko više sportski nastrojen, sa spojlerima i difuzorima načinjenima od ugljikovih vlakana. Dobio je i čvršći ovjes, niži je čak 60 milimetara, dok je trag kotača proširen za 80 milimetara. Time ID.X Performance postaje upravljiviji, agilniji i stabilniji u izazovnim uvjetima.

Pogon je također dobio unaprijeđenu verziju, pa ovaj koncept uključuje dva elektromotora ukupne snage 558 KS. Straga je smješten trajno pobuđeni sinkroni, a sprijeda asinkroni elektromotor, čime je postignuto i visoko ubrzanje, mogućnost korištenja kratkotrajnog “boosta” snage, ali i optimiziran je dugotrajni rad. Sa softverske strane tu je novi kontrolni mehanizam, Vehicle Dynamics Manager, koji upravlja distribucijom snage, radom diferencijala i ostalim pojedinostima. Za njega je rezerviran poseban zaslon, dijagonale 17 centimetara, smješten na središnjoj konzoli.

Šasija je postavljena na 20″ kotače, baterija se može puniti snagom od čak 200 kW, a unutrašnjost odaje sportski karakter posebnim crvenim umecima i profiliranim sjedalima od ugljikovih vlakana. Sva je prilika da ovaj model nikada neće zaživjeti u praksi, ali poslužit će kao vizija kompanije, usmjerena ka nekim novim električnim sportskim modelima za entuzijaste.

Više o temi

Izvor:Bug.hr