Nakon tragičnog događaja, poznata marka čipsa povlači se s tržišta

Paqui, koja je podružnica The Hershey Company, izrazila je duboku žalost i sućut.

Proizvođač pikantnih grickalica, Paqui, zatražio je od trgovaca diljem SAD-a da prestanu prodavati njihov čips nakon tragičnog događaja koji se dogodio u Massachusettsu. Nažalost, 14-godišnji tinejdžer Harris Wolobah preminuo je 1. rujna tijekom sudjelovanja u viralnom izazovu poznatom kao “One Chip Challenge”, nakon što je pojeo najzačinjeniji čips na svijetu.

Ovaj izazov podrazumijeva pokušaj izdržati intenzivnu ljutinu bez konzumiranja tekućine ili hrane što je duže moguće nakon konzumiranja ovog vatrenog tortilja čipsa, kako izvješćuje Daily Mail.

Čips iz izazova “One Chip Challenge” prodaje se po cijeni od otprilike 10 dolara i dolazi upakiran u zapečaćenu vrećicu od folije, koja je zatim smještena u kartonsku kutiju oblika lijesa. Na pakiranju se jasno ističe upozorenje da je ovaj čips namijenjen isključivo odraslima i da ga treba čuvati izvan dohvata djece, te da pruža “osvetnički užitak intenzivne topline i boli”.

Paqui, koja je podružnica The Hershey Company, izrazila je duboku žalost i sućut povodom smrti gospodina Wolobaha u izjavi objavljenoj na svojoj web stranici, prenosi Dnevn

Više o temi

Izvor:Poslovni.hr