TP Vision uspješno je nastavio svoju politiku stavljanja izvanrednog europskog dizajna u fokus svakog Philips TV i audio proizvoda, a ta je politika još jednom dobila priznanje najviše stručne razine osvojivši četiri nagrade na ovogodišnjem izdanju Red Dot Product Designa. Nagrade u kategoriji produkt dizajn.

TP Vision se dugoročno posvetio pružanju potrošačima Philipsovih TV i audio proizvoda najboljeg europskog dizajna, obveza koja naravno uključuje izravna ulaganja u održavanje posvećenog dizajnerskom timu sa sjedištem u Amsterdamu.

Upravo su vizija i kreativnost dizajnerskog tima omogućili tvrtkama da dobiju stalne profesionalne pohvale uključujući četiri nagrade Red Dot u 2023. godini kojima su okrunjeni proizvodi Philips TV i audio kategorije proizvoda.

Nagrade Red Dot dodjeljuju se od 1955. i jedna su od najmlađih svjetskih nagrada za dizajn.

Nagrađeni proizvodi

Philips TV i audio proizvodi koji su u 2023. godini nagrađeni Red Dot nagradama su:

  • Philips Ambilight TV OLED+ 908
  • Philips Fidelio L4 slušalice
  • Philips Fidelio T2 TWS slušalice
  • PhilipsA5508TWS slušalice

Philips Ambilight TV OLED+ 908 – Dizajnerska struka prepoznala je da će OLED+908 biti vodeći Philips Ambilight TV 2023. godine, a OLED+ modeli jasno poručuju da imaju najbolju kvalitetu slike i zvuka.

OLED+908 donosi diskretno, integrirano zvučno rješenje tvrtke Bowers & Wilkins, uklopljeno u akustičnu vunenu tkaninu Kvadrat rađenu po mjeri.

Philips Ambilight TV OLED+ 908

Aluminijsko središnje postolje s otvorenim okvirom pruža mogućnost zakretanja, a novi daljinski upravljač nudi pozadinsko osvjetljenje i kontekstnu upotrebu sekundarnih tipki za jednostavnije korisničko iskustvo.

Philips Fidelio T2 TWS slušalice – Ime Fidelio garancija je istinskog vrhunskog audio proizvoda.

T2 bežične slušalice imaju jednostavan i prepoznatljiv geometrijski dizajn koji je tvrtka uspostavila za liniju Philips Fidelio, a ujedno su kompaktne slušalice s kućištem za punjenje.

Philips Fidelio T2 TWS slušalice

Kao što i priliči kategoriji vrhunskih proizvoda, slušalice imaju precizni keramički okvir s Muirhead održivom kožom, dok kućište za punjenje također sadrži Muirhead kožu, ali i ekstrudirani, anodizirani aluminij i gumenu podlogu za jednostavnu upotrebu.

Philips Fidelio L4 slušalice

Philips Fidelio L4 slušalice – Fidelio je već stekao reputaciju proizvoda vrhunskog zvuka, materijala i udobnosti.

Slušalice L4 također njeguju jednostavan, geometrijski dizajn prepoznatljiv u Philips Fidelio premium segmentu proizvoda. Upotrebom eloksiranog aluminija za dizajn otvorenog okvira u kombinaciji s Murihead održivom kožom na remenu iznad glave, dizajneri su u modelu Fidelio L4 stvorili iznenađujuće lagane i kompaktne slušalice.

Philips A5508 True Wireless slušalice – Philips je zauzeo tron ​​u segmentu namjenskog sportskog zvuka. A5508 uspješna je nadogradnja sve većeg asortimana sportskih nosivih proizvoda marke Philips. Nudeći True Wreless s iznimno kvalitetnim zvukom, ovaj proizvod je ujednačen i lagan, vrlo kompaktan, prepoznatljiv i izdržljiv. Slušalice su otporne na znoj i vodu.

Philips A5508 True Wireless slušalice

Već gotovo 70 godina nagrade Red Dot odaju priznanje tvrtkama koje žele istaknuti svoje proizvode i poslovanje kroz dizajn. Red Dot nagrade za dizajn dijele se u tri discipline: dizajn proizvoda, dizajn brenda i komunikacija, te dizajn koncepata, kao više od 20.000 prijava svake godine, Red Dot nagrade jedna su od najvećih i najprestižnijih dizajnerskih natjecanja.

50 međunarodnih stručnjaka za dizajn

Nagrade prepoznaju i odaju priznanje apsolutno najboljim rješenjima u dizajnu, a neovisno povjerenstvo sastavljeno od 50 međunarodnih dizajnerskih profesionalaca ocjenjuje prijave tijekom nekoliko dana, prema nekoliko mjerila kao što su funkcionalnost, kvaliteta, ergonomija, inovativnost, trajnost i ekološka kompatibilnost.

Komentirajući nove nagrade, Rod White, glavni direktor dizajna za TP Vision, rekao je: “Vjerujem da je TP Vision jedinstven u području potrošačke elektronike zbog svog fokusa na to da dizajn proizvoda postane ključni element procesa stvaranja proizvoda, a ne dizajn kao naknadna misao nakon što je koncept proizvoda nacrtan. Naši su potrošači očito prihvatili ideju da je dizajn njihovog proizvoda ključan i da će im pridonositi ponosu vlasništva tijekom njegova životnog vijeka. Presretan sam što je još jednom ta ideja dobila najveće priznanje i službeno priznanje profesionalne dizajnerske zajednice, osvojivši četiri nagrade Red Dot.“

Više o temiIzvor:Profitiraj.hr