Foto: Srđan Vrančić/CROPIX

Autor: Dnevno.hr/FP

Bivša hrvatska premijerka Jadranka Kosor redovito objavljuje statuse na Twitteru, a najnovijom objavom požalila se na situaciju oko koje muke muči.

Naime, Kosor je radi obavijesti da joj na kućnu adresu stiže novi hladnjak otkazala sve obveze – ali dostavnoj službi nije traga ni glasa. Svoje frustracije podijelila je putem Twittera sa pratiteljima.

Jučer su me iz Gorenje mailom obavijestili da će danas dostaviti zamjenski hladnjak nakon skoro mjesec dana natezanja zbog fižidera koji se pokvario u jamstvenom roku. Rekli da će dan dostave biti danas. U koje vrijeme, ne zna se. Otkazujem obaveze, oni šute.

— Jadranka Kosor (@_Jadranka_Kosor) 16. lipnja 2023

“Jučer su me iz Gorenje mailom obavijestili da će danas dostaviti zamjenski hladnjak nakon skoro mjesec dana natezanja zbog frižidera koji se pokvario u jamstvenom roku. Rekli da će dan dostave biti danas. U koje vrijeme, ne zna se. Otkazujem obaveze, oni šute,” napisala je.

U komentarima je dodala: “Nevjerojatno. zovem, šaljem mailove, uzalud. Nikakva informacija.”

Ispod objave javili su joj se pratitelji i podijelili i svoja neugodna iskustva prilikom dostave, dok su neki izrazili odobravanje načina na koji se sa spomenutom tvrtkom ovako javno obračunala.

“Meni su došli nakon tri dana čekanja”, “Ovo samo pokazuje koliko je babaroga za proizvođače taj zakon o zaštiti potrošača”, “Nije ti prvi put da se izražavaš onako kako treba”, “Tako je to u Lijepoj našoj”, neki su od komentara.

Autor:Dnevno.hr/FP

Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.

Više o temiIzvor: Dnevno.hr